تجمع «أحلی من العسل» در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3840717
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

تجمع «أحلی من العسل» در کرمانشاه برگزار شد

گروه اجتماعی- تجمع بزرگ نوجوانان کرمانشاهی «أحلی من العسل» صبح امروز در امامزاده ابراهیم(ع) شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، تجمع بزرگ نوجوانان کرمانشاهی «أحلی من العسل» صبح امروز، 16 شهریورماه در امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان برگزار شد.
این مراسم باحضور نوجوانان حسینی و به مناسب شهادت حضرت قاسم(ع) برگزار شد.
حجت‌الاسلام حجت‌الله فاضلی، مدیر حوزه‌های علمیه بانوان کرمانشاه در این مراسم به بیان اهمیت الگوگیری از شخصیت‌های شاخص حادثه کربلا پرداخت.
وی افزود: آنچه که در دانشگاه حسینی تجلی پیدا کرد این بود که گوهر وجودی همه مؤمنین در راه حق تجلی یافت.
حجت‌الاسلام فاضلی تصریح کرد: شخصیت‌های شاخص حادثه بهترین الگو برای جامعه حسینی هستند و نوجوانان ما با تأسی از این بزرگان به سرمنزل سعادت خواهند رسید.
مدیر حوزه‌های علمیه بانوان کرمانشاه گفت: امروز برای شما جوانان و نوجوانان عزیز مهم‌ترین درس عملی حادثه کربلا نماز است.
وی بیان کرد: نماز به انسان عزت، متانت، بالندگی و سعادت می‌دهد و اگر می‌بینید امروز در جامعه مشکلاتی داریم چون حوزه توجه به نماز کم‌رنگ شده است.
حجت‌الاسلام فاضلی در ادامه با اشاره به ابعاد مختلف قیام امام‌حسین(ع) افزود: امروز این مهم می‌طلبد تا قیام عاشورا و اهدافی که در آن نهفته است برای نسل جدید تبیین و بازگو شود تا بدانند آنچه در این چهل سال ما را به پیروزی‌های پیاپی رساند تنها سازش‌ناپذیری با دشمن بود.
مدیر حوزه‌های علمیه بانوان کرمانشاه بیان کرد: درس بزرگی که امام‌حسین(ع) و یارانش به ما آموختند این بود که برای رسیدن به آزادگی ملت‌ها زیربار ظلم و بیداد زمانه نروند و همواره برابر دشمن ایستادگی کنند.
وی گفت: امام‌حسین(ع) تنها متعلق به یک دوره یا قوم خاص نیست اگر موشکافانه به پیامدهای آن توجه کنیم درک می‌کنیم که این فلسفه امروز ابعاد جهانی دارد و می‌کوشد تا انسان‌سازی، آزادگی و اخلاق را به عنوان راه معرفت به همه نشان دهد.
حجت‌الاسلام فاضلی اظهار کرد: جوانان درس‌های واقعه عاشورا را سرلوحه امور در زندگی قرار دهند.
انتهای پیام

captcha