لحظه لحظه تا قرار عاشقی
کد خبر: 3840901
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

لحظه لحظه تا قرار عاشقی

گروه فرهنگی ــ حسینیه اعظم زنجان تا ساعاتی دیگر مهیای حضور عاشاقان مکتب حسینی می‌شود و شخصیت‌هایی همچون مرضیه هاشمی و دختر شیخ زکزاکی مهمان ویژه این مراسم هستند.

لحظه لحظه تا قرار عاشقیبه گزارش ایکنا از زنجان، کم‌کم پایتخت شور و شعور حسینی خود را برای بزرگترین رویداد ملی و مذهبی آماده می‌کند. رویدادی که عشق حسین(ع) جاذب آن است و کعبه دلدلدگان مکتب حسینی می‌شود.
مرتضی شهامی، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، گفت: مرضیه هاشمی، دختر شیخ زکزاکی، محسن رضایی و سردار سلامی از مهمانان ویژه دسته حسینیه اعظم زنجان هستند.
وی از صدور کارت برای 30 خبرنگار عکاس داخلی و خارجی برای یوم‌العباس خبر داد و گفت: همچنین این مراسم از 17 شبکه داخلی و خارجی پخش خواهد شد.
این مسئول بیان کرد: براساس زمان‌بندی انجام شده مرضیه هاشمی و دختر شیخ زکزاکی روز دوشنبه، ۱۸ شهریورماه ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان در جمع خادمان خواهر حسینیه اعظم زنجان و با موضوع تبیین جایگاه زن انقلابی و بحث در حوزه عزاداری‌های ماه محرم سخنرانی خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه امسال در یک نوآوری جدید قطار گردشگری نیز به مناسبت هشتم محرم در زنجان حضور پیدا خواهد کرد، افزود: قطار گردشگری کاروان عشق رجا یکشنبه، ۱۷ شهریور ماه با هدف شرکت مسافران در مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان ساعت ۹ صبح از تهران حرکت کرده و ساعت ۲۰ از زنجان مراجعت می‌کند.
انتهای پیام
captcha