فراخوان مقاله «سوگواره اربعین»
کد خبر: 3841452
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

فراخوان مقاله «سوگواره اربعین»

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاونت پژوهش تحصیلات تکمیلی مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد با همکاری معاونت فرهنگی این مدرسه طرح «سوگواره اربعین» را برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا؛ نبأ، معاونت پژوهش تحصیلات تکمیلی مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد با همکاری معاونت فرهنگی تحصیلات تکمیلی این مدرسه طرح «سوگواره اربعین» را در دو بخش پژوهشی و فرهنگی برگزار می‌کند.
فلسفه پیاده‌روی اربعین، مستندات و تاریخچه پیاده‌روی اربعین، پیام‌های اربعین به جهانیان، راز ماندگاری اربعین، نقش پیاده‌روی اربعین در ولایت‌پذیری، نقش پیاده‌روی اربعین در تقریب ادیان مذاهب، نقش پیاده‌روی اربعین در انتقال فرهنگ شیعه، نقش پیاده‌روی اربعین در ترویج اندیشه مهدویت، تأثیر پیاده‌روی اربعین بر جوانان، نقش اربعین در ایجاد وحدت بین جهان اسلام و جهان تشیع، نقش اربعین در تحقق وحدت قومی و نژادی، نقش اربعین در اخلاق‌مداری(صبر، اخلاص، همدلی و...)، نقش اربعین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بخش فرهنگی از محورهای بخش پژوهشی این طرح است.
همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند آثار خود را در بخش فرهنگی در محورهای عکس، تهیه پاور، دلنوشته، خاطره‌نویسی و شعر تا ششم آبان‌ماه به نشانی مشهد، خیابان امام خمینی(امام خمینی 48)، پلاک 668 و یا پست الکترونیک eslamshenasi3@gmail.com ارسال کنند.
فاطمه عطارزاده
انتهای پیام
captcha