جمع‌آوری ۱۵۰۰ قلم نوشت‌افزار در طرح «مهربانی در مهر»
کد خبر: 3841806
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

جمع‌آوری ۱۵۰۰ قلم نوشت‌افزار در طرح «مهربانی در مهر»

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه گفت: ۱۵۰۰ قلم نوشت‌افزار و کتاب در طرح «مهربانی در مهر» در این استان جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان، معصومه حسنی خوانسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار کرد: طرح «مهربانی در مهر» یک کار خداپسندانه و خیرخواهانه در راستای کمک‌رسانی به کودکان استان‌های سیل زده کشور بود.

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با جمع‌آوری هدایای مردمی در کمک به اقشار آسیب دیده در مناطق سیل‌زده مشارکت داشتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه عنوان کرد: اطلاع‌رسانی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق چاپ بنر، اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و اعلام به ادارات و سازمان‌ها انجام شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین این طرح در جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها جهت جلب حمایت مسئولان ادارات مطرح و معرفی شد.

حسنی خوانسار با بیان اینکه دین اسلام، دین حمایت از مستضعفان و مظلومان است، گفت: به‌عنوان یک فرد مسلمان وظیفه کمک به هم نوعان را نباید فراموش کنیم. طرح مهربانی در مهر از طریق تمام کتابخانه‌های عمومی استان اجرایی شد و ۱۵۰۰ قلم نوشت‌افزار شامل کتاب کمک درسی، لوازم تحریر و نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی برای کودکان نیازمند استان‌های سیل‌زده جمع‌آوری شد.

انتهای پیام

captcha