ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین به روزهای پایانی موکول نشود
کد خبر: 3841961
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه:

ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین به روزهای پایانی موکول نشود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه از علاقه‌مندان شرکت در پیاده‌روی اربعین خواست تا ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا با محدودیت مواجه نشوند.

حامد دارابی، مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از علاقه‌مندان شرکت در پیاده‌رویی اربعین خواست تا ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا برای این مسئله با محدودیت مواجه نشوند.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از 5 هزار زائر کرمانشاهی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین افزود: تا امروز برای ثبت‌نام زمان خاصی در نظر گرفته نشده و تا آستانه اربعین امکان ثبت‌نام وحود دارد و افرادی که قصد خروج از کشور برای این امر را دارند باید گذرنامه معتبر داشته باشند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: زائران اربعین از 19 شهریورماه امکان خروج از مرز را دارند و این خروج تا 72 ساعت قبل از روز اربعین ادامه دارد.

دارابی با اشاره به آمار ثبت‌نام زائران اربعین در استان گفت: تعداد زائر ثبت‌نامی پیاده‌روی در استان از طریق سامانه سماح اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: زائران باید اصل بیمه‌نامه و اصل کارت شناسایی که از طریق سامانه سماح پرینت می‌گیرند را به همراه داشته باشند و گذرنامه باید از روز اعزام 180 یا 6 ماه اعتبار داشته باشد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه در پایان گفت: همراه داشتن ارز برای زائران الزامی نشده اما به طبع هزینه‌هایی که در کشور عراق وجود دارد بهتر است زائران ارز به همراه داشته باشند.
انتهای پیام

captcha