برگزاری نشست آماده‌سازی موکب اربعین در محور خسروی
کد خبر: 3842007
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

برگزاری نشست آماده‌سازی موکب اربعین در محور خسروی

گروه اجتماعی ــ نشست جلسه آماده‌سازی موکب اربعین حسینی در محور خسروی با حضور مدیران کل اوقاف کرمانشاه، کردستان، اردبیل و آذربایجان‌ غربی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست آماده‌سازی موکب اربعین حسینی در محور خسروی با حضور مدیران کل اوقاف کرمانشاه، کردستان، اردبیل و آذربایجان‌ غربی با محوریت آماده‌سازی موکب اربعین حسینی در محور خسروی 24 شهریورماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

نشست یاد شده با توجه به تردد زائران اربعین حسینی از مرز خسروی برگزار خواهد شد و با برنامه‌ریزی انجام گرفته مقرر شده تا 4 استان در محور خسروی اقدام به برپایی موکب کنند.

امسال و در مرز خسروی استان‌های کرمانشاه، کردستان، اردبیل و آذربایجان غربی در مراسم خدمت‌رسانی به زائران مشارکت خواهند داشت.

تجمع موکب‌ها در مرز خسروی امکان ارائه خدمت‌رسانی مناسبی را فراهم می‌کند همچنین چهار استان که موکب آن‌ها در مرز خسروی مستقر خواهند شد می‌توانند با اجرای برنامه‌های منسجم خدمات بهتری به زائران ارائه کنند به همین منظور برپایی موکب‌های اربعین برای خدمت‌رسانی بهتر توسط چهار استان یاد شده به‌صورت اشتراکی برگزار خواهد شد تا کمبودی در خدمت‌رسانی زائران به وجود نیاید.

یادآور می‌شود، اجتماع اربعین حسینی از بزرگترین اجتماعات مردمی در دنیاست و هر ساله مشتاقان بسیاری به جمع آن می‌پیوندند، این مسئله موجب شده تا خدمت‌رسانی به زائران از حساسیت بیشتری برخوردار شود.

انتهای پیام

captcha