۷ هزار بسته مهر تحصیلی در کرمانشاه توزیع می‌شود
کد خبر: 3842205
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

۷ هزار بسته مهر تحصیلی در کرمانشاه توزیع می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توزیع ۷ هزار بسته مهر تحصیلی در کرمانشاه خبر داد و گفت: این تعداد بسته لوازم‌التحریر در قالب مهر تحصیلی از محل عواید موقوفات در بین دانش‌آموزان مستعد استان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از توزیع 7 هزار بسته مهر تحصیلی در استان خبر داد.

وی افزود: این تعداد بسته لوازم‌التحریر از محل عواید موقوفات و در قالب طرح مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان مستعد استان توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف استان کرمانشاه اظهار کرد: این طرح یکی از برنامه‌های این سازمان در حوزه تحصیلی و در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند است که همزمان با ماه مهر و بازگشایی مدارس و از محل عواید موقوفات به منظور اجرای صحیح و امینانه نیت واقفان در مسیر کمک به تحصیل دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: بسته‌های آموزشی و لوازم‌التحریر در قالب بسته مهر تحصیلی شامل کیف، قلم و دفتر و متناسب با نیاز دانش‌آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: شناسایی و معرفی دانش‌آموزان نیازمند با کمک کمیته امداد، آموزش و پرورش و بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha