توزیع ۴۵۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان خانواده زندانیان کرمانشاه
کد خبر: 3842284
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

توزیع ۴۵۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان خانواده زندانیان کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ مددکار انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه از توزیع ۴۵۰ بسته تحصیلی در بین دانش‌آموزان خانواده زندانیان کرمانشاه خبر داد.

احسان کریمی، مددکار انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از توزیع 450 بسته تحصیلی در بین دانش‌آموزان خانواده زندانیان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این تعداد بسته از محل عواید انجمن حمایت از زندانیان استان و دیگر نهادهای حمایتی توزیع می‌شود.

وی افزود: در قالب این طرح تمامی دانش‌آموزان خانواده‌های زندانیان تحت حمایت این انجمن از بسته‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

مددکار انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه تصریح کرد: بسته‌های آموزشی شامل کیف، قلم، دفتر و ... است که متناسب با دانش‌آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

کریمی از جمله اهداف اجرای این طرح را کمک به تحصیل دانش‌آموزان مستعد دانست و گفت: هرساله و در آستانه ماه مهر دانش‌آموزان خانواده زندانیان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید از بسته‌های آموزشی برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: درحال حاضر 450 دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه قرار دارند و از خدمات آموزشی رایگان استفاده می‌کنند.
انتهای پیام

captcha