برگزاری جلسه آموزشی – توجیهی مدیران مؤسسات قرآن کرمانشاه
کد خبر: 3842613
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

برگزاری جلسه آموزشی – توجیهی مدیران مؤسسات قرآن کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- جلسه آموزشی – توجیهی ویژه مدیران مؤسسات قرآن استان کرمانشاه باحضور رئیس دبیرخانه هیئت رسیدگی به مؤسسات قرآن کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری جسله توجیهی – آموزشی مدیران مؤسسات قرآن استان خبر داد.
وی با اشاره به زحمات مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن در خصوص اجرای برنامه‌های قرآنی اظهار کرد: مؤسسات و خانه‌های قرآن در اجرای برنامه‌های قرآنی و آموزش گروه‌های هدف تلاش می‌کنند و یکی از اهداف برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی مؤسسات تلاش برای راهیابی مسیر درست هدایت جوانان و نوجوانان در راستای فعالیت‌های قرآنی و جلب آنان در این مسیر است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این جلسات راهیابی زمینه برگزاری آموزش‌های سبک زندگی قرآنی ویژه متعلمین و خانواده‌های آنان است.
حجت‌الاسلام محمدی از برگزاری جلسه توجیهی – آموزشی یاد شده با حضور حسین بهبودی، رئیس دبیرخانه هیئت رسیدگی به مؤسسات قرآن کشور خبر داد و گفت: در این جلسه درخصوص دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه اجرایی به‌منظور بهتر و کیفی برگزار شدن برنامه‌ها و کلاس‌ها بحث و تبادل نظر خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان از حضور مدیران 50 مؤسسه قرآنی در این جلسه آموزشی – توجیهی خبر داد و اظهار کرد: این جلسه صبح روز 26 شهریورماه در محل سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha