غنی‌سازی اوقات فراغت مورد توجه برنامه‌ریزان فرهنگی باشد
کد خبر: 3842766
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

غنی‌سازی اوقات فراغت مورد توجه برنامه‌ریزان فرهنگی باشد

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه با اشاره به حضور ۴ هزار مددجو در طرح‌های غنی‌سازی اوقات فراغت، گفت: برنامه‌های طرح‌های غنی‌سازی اوقات فراغت باید مورد توجه برنامه‌ریزان فرهنگی باشد.

کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به بحث برنامه‌های اوقات فراغت، بیان کرد: در بحث اوقات فراغت برنامه‌ریزی‌ها باید به سمت غنی‌سازی اوقات باشد و در این مسیر است که اجرای برنامه‌ها می‌تواند جامعه را به‌سمت پویایی و سلامت هدایت کند.

وی افزود: یکی از رویکردهای برنامه‌های فرهنگی در کمیته امداد کمک به قشر آسیب‌پذیر جامعه است و در این راستا ضرورت‌های انجام برنامه‌های اوقات فراغت، غنی‌سازی اوقات این قشر در جامعه است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: رویکرد برنامه‌های این نهاد خانواده‌محور است و این نهاد در مسیر اجرای این برنامه تنها یک فرد را درگیر اجرای برنامه‌ها نمی‌کند بلکه تمام اعضای خانواده در اجرای این برنامه‌ها شرکت دارند.

جمشیدی بیان کرد: امسال 33 پایگاه دائم و موقت تابستانی در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان در استان فعالیت داشتند و بیش از 12 دوره اردوی آموزشی ـ تفریحی برای اعضای کانون‌های تابستانه این نهاد برگزار شده است.

وی با تأکید بر این مطلب که غنی‌سازی اوقات فراغت باید مورد توجه برنامه‌ریزان فرهنگی باشد، گفت: پایگاه‌های این نهاد برنامه‌های آموزشی متنوعی را ویژه مددجویان استان اجرا کرده‌اند و بیش از 4 هزار نفر از برنامه‌های این پایگاه‌ها به‌صورت رایگان برخوردار شده‌اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه رویکرد کمیته امداد استان را فرهنگی دانست و بیان کرد: کمیته امداد استان در سال‌های قبل در امر غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان رتبه برتر استان را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

captcha