۸۰ بانوی مبلغ کرمانشاهی به موکب‌های اربعین اعزام می‌شوند
کد خبر: 3843058
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

۸۰ بانوی مبلغ کرمانشاهی به موکب‌های اربعین اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی ــ در کارگروه بانوان کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین کرمانشاه، تدابیر لازم اعزام ۸۰ مبلغ به موکب‌های اربعین انجام شد.

افسانه تیرانداز، مسئول کارگروه بانوان کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اعزام 80 مبلغ بانو به موکب‌های اربعین به‌منظور تبلیغ و انجام کار فرهنگی، اظهار کرد: بسط و ترویج فرهنگ و معارف اهل‌بیت(ع) و جهانی‌سازی فرهنگ عاشورا از اهدافی است که در ستاد اربعین و کارگروه بانوان کمیته فرهنگی – آموزشی ستاد اربعین در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همایش جهانی اربعین حسینی فرصتی برای تعالی معنوی فردی و اجتماعی جامعه اسلامی و تعمیق معرفت دینی و افزایش بصیرت به ارزش‌های اسلامی است که نقشی مؤثر دارد و باید در موکب‌های اربعین این اهداف دنبال شود.

مسئول کارگروه بانوان کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین کرمانشاه بیان کرد: کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین تلاش می‌کند تا گفتمان مقاومت را طنین‌انداز کند.

تیرانداز اظهار کرد: یکی از اهدافی که در کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین به صورتی ویژه دنبال می‌شود ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و آموزشی است تا در این مسیر پاسخگویی مناسبی به انتظارات زائران حسینی داشته باشیم.

وی در پایان بیان کرد: کارگروه بانوان کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین کرمانشاه بدنبال تسهیل در روند اعزام مبلغان به موکب‌های اربعین است.
انتهای پیام

captcha