فرهنگ ایثار در دوران دفاع مقدس برای ملت ما معنا یافت
کد خبر: 3843626
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

فرهنگ ایثار در دوران دفاع مقدس برای ملت ما معنا یافت

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه گفت: دفاع مقدس یک حادثه بزرگ و معجزه الهی بود که برای ملت ما عزت و بزرگی به ارمغان آورد و در سایه آن فرهنگ ایثار و جهاد برای ملت ما معنا پیدا کرد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص)، پیش از ظهر امروز، 30 شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، بیان کرد: تا لحظه‌ای که چهره‌های انقلابی متعهد و در خط نظام و انقلاب در حوادث و چالش‌های فرهنگی هستند ما کمترین هزینه را داده‌ایم.

وی با بیان اینکه این افراد مرجع و ملجأ مردم با گرایش و سلیقه‌های متفاوت هستند، گفت: بیشترین هجمه دشمنان به سمت تفکرات انقلابی و اعتقادی نشانه رفته است.

سردار ریحانی با تقدیر از رئیس سابق شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمانشاه از حجت‌الاسلام ضیغمیان به‌عنوان چهره‌های انقلابی و حاضر در دفاع مقدس یاد کرد.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به گنجینه‌های دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یک حادثه بزرگ و معجزه الهی بود. دوران دفاع مقدس ملت را به عزت و سربلندی رساند و در سایه آن فرهنگ ایثار و جهاد برای مردم ما معنا یافت.

انتهای پیام

captcha