نشست نخبگانی «گردشگری در گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3843892
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
در ایکنا؛

نشست نخبگانی «گردشگری در گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ نشست نخبگانی «گردشگری در گام دوم انقلاب اسلامی» با حضور محمدرضا اکبری، استاد و پژوهشگر حوزه گردشگری، ایمانی خوشخو، عضو شورای‌عالی میراث فرهنگی و گردشگری و منوچهر جهانیان، رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ در خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

نشست نخبگانی «گردشگری در گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ رهبر حکیم انقلاب اسلامی ایران با صدور «بیانیه گام دوم انقلاب» به تبیین دستاورد‌های شگرف چهار دهه گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.

به نمایش گذاشتن شعائر انقلاب اسلامی در معرض دید گردشگران در گام دوم انقلاب ضرورتی بیش از گذشته دارد، زیرا که نظریه نظام انقلاب اسلامی ایران، به تنهایی جاذبه‌ای برای گردشگری است. استقلال، آزادی، عزت ملی، استکبارستیزی، آرمان‌خواهی، ارزش‌های انقلابی و مردمی، سبک زندگی اسلامی ایرانی برای گردشگران دنیا جالب توجه است و آنان را علاقه‌مند به سفر به ایران می‌کند. حال با توجه به این مهم نشست نخبگانی با عنوان «گردشگری در گام دوم انقلاب اسلامی» با حضور کارشناسان این حوزه برگزار می‌شود.

در این نشست محمدرضا اکبری، استاد و پژوهشگر حوزه گردشگری، ایمانی خوشخو، عضو شورای‌عالی میراث فرهنگی و گردشگری و منوچهر جهانیان، رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و جمعی از کارشناسان و فعالان فرهنگی و دانشگاهی حضور خواهند داشت.

آسیب‌شناسی و راهبرد‌های حوزه گردشگری، ترویج جاذبه‌های گردشگری ایران مبتنی بر شعائر انقلاب اسلامی، آینده پژوهی عرصه گردشگری در ایران، ترویج گردشگری در مناطق روستایی و محروم کشور و... از محور‌های این نشست است.

این نشست دوم مهرماه، از ساعت 9 تا 12 در خبرگزاری ایکنا، واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha