تجهیز نمازخانه 30 مجتمع خدماتی رفاهی همدان در ایام اربعین
کد خبر: 3843898
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

تجهیز نمازخانه 30 مجتمع خدماتی رفاهی همدان در ایام اربعین

گروه اجتماعی ـ مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: 30 مجتمع خدماتی استان در ایام اربعین موظف به تجهیز نماز خانه خود هستند.

تجهیز نمازخانه 30 مجتمع خدماتی رفاهی همدان در ایام اربعینحجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در جلسه تمهید مقدماتی اقامه نماز زائرین اربعین حسینی که روز گذشته در محل ستاد برگزار شد، مأموریت دستگاه‌های متولی در حوزه نماز به آنها ابلاغ شد.
وی با بیان اینکه در این جلسه بر اساس ابلاغیه اعلام شده به هر دستگاه، آنها موظف به رفع موانع و مشکلات موجود خود در حوزه نماز همزمان با ایام اربعین حسینی هستند، افزود: ارائه گزارش، نتایج و پیگیری اقدامات اعلامیه به دستگاه‌ها در جلسه بعدی مشخص خواهد شد.
حسنی حلم با اشاره به اینکه استان همدان یکی از راه‌های مواصلاتی در مسیر زائرین اربعین حسینی به کربلا است، ابراز کرد: تجهیز کامل مجتمع‌های بین راهی، موکب‌ها، مراکز سوخت‌گیری و ... به نماز خانه و اقامه نماز است.
مدیر ستاد اقامه نماز استان ادامه داد: طبق ابلاغیه اعلام شده، 30 مجتمع خدماتی استان در ایام اربعین موظف به تجهیز نماز خانه خود هستند، اماکن مرتبط با شهرداری نیز باید تعمیر و تجهیز شوند.
وی بیان کرد: مسجد امام خمینی(ره) گردنه اسدآباد و مسجد روعان شهر کیودرآهنگ با استقرار دو موکب ادارات اوقاف شهرستان‌های مذکور به عنوان دو مکان مهم در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی، هستند که باید به نماز خانه این دو مسیر توجه جدی شده و در صورت مشکل هر چه زودتر برطرف گردد.
مدیر ستاد اقامه نماز استان بیان کرد: تمامی مساجد استان که در مسیر تردد زائران اربعین حسینی هستند در این ایام باز بوده و خدماتی را به زائرین ارائه خواهند داد.
انتهای پیام

captcha