قدرت دفاعی و نظامی ایران مرهون دفاع مقدس است
کد خبر: 3843904
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

قدرت دفاعی و نظامی ایران مرهون دفاع مقدس است

گروه سیاسی- فرمانده سپاه استان البرزبا اشاره به توان نظامی و آمادگی نیروهای مسلح در مقابله با تهدیدهای دشمنان ایران اسلامی و نقش رزمندگان اسلام در دفاع از جبهه‌های مقاومت، گفت: هشت سال دفاع مقدس و نبرد با دشمنان انقلاب سبب شد، مردم نظم نظام سلطه را برهم بزنند.

قدرت دفاعی و نظامی ایران مرهون دفاع مقدس است

به گزارش ایکنا از البرز، سردار یوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز، صبح یکشنبه،31 شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم فرصتی است تا هشت سال دفاع مقدس را مرور کنیم زیرا رابطه منطقی و معناداری بین محرم و دفاع مقدس وجود دارد.
وی با بیان این مطلب که رزمندگان اسلام از محرم و یاران امام حسین(ع) تاسی گرفته‌اند، ادامه داد: محرم نقطه اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
مولایی با اشاره به اینکه رزمندگان ما به تاسی از ابوالفضل عباس(ع) پا به میدان گذاشتند، افزود: یکی از الگوهای اصلی در هشت سال دفاع مقدس، ابوالفضل عباس(ع) است.
وی با اشاره به اینکه امروزحسین(ع) و واقعه عاشورا پشتیبان سیاست‌های کشور است، گفت: سید حسن نصراله در سخنرانی روز عاشورا امام خامنه‌ای را فرزند امام حسین‌(ع) خواند.
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به توان نظامی و آمادگی نیروهای مسلح در مقابله با تهدیدهای دشمنان ایران اسلامی و نقش رزمندگان اسلام در دفاع از جبهه‌های مقاومت، خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس و نبرد با دشمنان انقلاب سبب شد، مردم نظم نظام سلطه را برهم زنند و ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و نظامی در سطح جهان به افتخارات گسترده‌ای برسد و مقابل دشمنان خود ایستادگی کند.
وی حمله نظامی به مقر نیروهای تکفیری و سرنگون کردن پهپاد آمریکایی را تنها بخشی از توان و اراده سربازان و نیروهای نظامی ایران اسلامی دانست و بیان کرد: به پشتوانه همین عزت و اقتدار است که دشمن در حوزه خارجی به دروغ پراکنی روی آورده و سعی بر کاهش اقتدار و توان داخلی و برون مرزی ما دارد که این موضوع نیز به پشتوانه مردم و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان جبهه مقاومت، امکان تحقق ندارد.
مولایی درپایان با اشاره به رژه نیروهای مسلح گفت: حضور چنین نیروهای به نوعی پشتوانه نظام و دلگرمی‌ای برای مردم محسوب می‌شود، این رژه بخشی از اقتدار و قدرت نظامی کشور و آمادگی نیروهای انسانی سپاه، نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح را به نمایش می‌گذارد.
انتهای پیام

captcha