نماز مانع سلطه‌گری و زمینه‌ساز عدالت است
کد خبر: 3844394
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

نماز مانع سلطه‌گری و زمینه‌ساز عدالت است

گروه معارف ــ رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت: نماز مانع تکاثر و سلطه‌گری و زمینه‌ساز عدالت خواهد بود، چراکه افرادی که اهل نماز و قانون هستند، حاضرند منافع شخصی‌شان از بین برود، اما قانون حفظ شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی ذوعلم، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش امروز در آیین به صدا درآمدن زنگ نماز با بیان اینکه نظام سرمایه‌داری با اسلام سازگار نیست، اظهار کرد: این نظام از ریختن خون مسلمانان باکی ندارد و می‌بینیم آمریکا با هدف ایجاد نگاه منفی جهان به اسلام دست به پرورش داعش زده است.
وی افزود: در میان مردم غرب امروز خودآگاهی فطری برای مقابله با نظام سرمایه‌داری ایجاد شده است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پشتوانه آزادی نماز است، گفت: کسی که اهل نماز بود زیربار هیچ ظلمی نمی‌رود.
حجت‌الاسلام ذوعلم تصریح کرد: نماز نماد معنویت و پشتوانه اخلاق است و نمازگزاران هرگز به دنیا دل نمی‌بندند.
وی بیان کرد: امام(ره) نماز را مانع تکاثر و سلطه‌گری می‌دانست و به آن چنین نگاهی داشت بنابراین نماز زمینه‌ساز عدالت خواهد بود و افرادی که اهل نماز و قانون هستند حاضرند منافع شخصی‌شان از بین برود اما قانون حفظ شود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش هویت ما اسلامی – ایرانی و انقلابی دانست و گفت: امروز در عرصه جهانی حرکت انقلابی راه نجات کشورهای اسلامی شده و بذر آن پاشیده شده است.
وی در پایان تأکید کرد: افراد نمازگزار نباید نگاه تشریفاتی داشته باشند و امیدواریم اهل نماز و پرداخت زکات و ناهی از منکر و آمر به معروف باشیم.
انتهای پیام

captcha