انتخابات منشأ اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3875636
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

انتخابات منشأ اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمانشاه در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 12 بهمن گفت: تأسیس انتخابات برای ما منشأ اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و باید مظهر مشارکت را افزایش دهیم و حضور پر رنگ مردم تیر خلاصی بر سینه دشمنان است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز 12 بهمن، در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 12 بهمن که در حسینیه شهدای کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ایام دهه فجر فرصت خوبی است که مدیران بتوانند خدمات نظام جمهوری اسلامی را با مردم در میان بگذارند.
وی با اشاره به خدمات ارزشمند جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته، افزود: بدون تعارف باید به گذشته نظام جمهوری اسلامی افتخار کنیم و باید آنچه را که در این برهه زمانی دشمنان به‌دنبال کم‌رنگ جلوه دادن آن هستند را به مردم اطلاع داده و به نسل آینده منتقل کنیم.
بازوند به خدمت‌رسانی به روستاها در طول 40 سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: خدمات بسیاری را نظام جمهوری اسلامی در دل روستاها و نقاط محروم برده است.
استاندار کرمانشاه به برخی از پروژه‌های افتتاحی این مدت اشاره و عنوان کرد: در ایام دهه فجر 1167 پروژه با اعتبار 10 هزار میلیارد تومان افتتاح می‌شود که یکی از آن‌ها پروژه پتروشیمی اسلام‌آباد است که پروژه بزرگی است و سال‌ها تعطیل شد ولی اکنون دولت علیرغم اینکه قرار بود مطابق اصل 44 دولت سرمایه‌گذاری نکند ولی با توجه به وضع استان کرمانشاه دولت خود سرمایه‌گذاری را انجام می‌دهد.
وی به انتخابات پیش‌رو نیز اشاره کرد و افزود: تأسیس انتخابات برای ما منشأ اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و باید مظهر مشارکت را افزایش دهیم و حضور پر رنگ مردم تیر خلاصی بر سینه دشمنان است.
بازوند تأکید کرد: ضروری است تا از مردم بخواهیم که در این انتخابات مشارکت کنند و مشارکت در این انتخابات مشارکت بالایی باشد.

انتهای پیام
captcha