قره‌باغ شیراز؛ منطقه‌ محروم فراموش شده / آماده راهنمایی خیران برای كمك به نیازمندان هستیم
کد خبر: 3898053
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

قره‌باغ شیراز؛ منطقه‌ محروم فراموش شده / آماده راهنمایی خیران برای كمك به نیازمندان هستیم

یكی از دهستان‌ها و مناطق روستایی حاشیه شهر شیراز، منطقه قره باغ است كه خود شامل روستاهای مختلفی است. به گفته مدیر مشاركت‌های مردمی بنیاد صیانت از نهاد خانواده این منطقه یكی از مناطق محروم و مغفول مانده است كه نیازمندان بسیاری در این منطقه زندگی كرده و تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند.

بهرام پرهیزكار، مدیر مشاركت‌های مردمی بنیاد صیانت از خانواده فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه این بنیاد به بحث رسیدگی به نیازمندان ورود پیدا كرده است، گفت: در دوره شیوع كرونا و همچنین ماه مبارك رمضان، کمک‌های مؤمنانه توسط مرکز صیانت از نهاد خانواده استان فارس و مؤسسه خانواده مطهر اسمانی فارس به‌عنوان هدیه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) توزیع شد.

وی افزود: با یاری خیران و نیک‌اندیشان بسته‌های غذایی شامل اقلام ضروری خانواده‌ها در منطقه قره باغ شیراز و در روستاهای کرونی، سنجانک و ... برای بیش از 100 خانوار توزیع شد. 

پرهیزكار با بیان اینکه متأسفانه این منطقه محروم و از دید بسیاری از مسئولان مغفول مانده است، گفت: نزدیک به ایام انتخابات بسیاری از نامزدهای انتحاباتی به این مناطق سفر می‌کنند و وعده و عیدهای فراوان می‌دهند اما بعد از آن، انگار این مردم اصلاً وجود خارجی ندارند.

مدیر مشارکت‌های مردمی صیانت از خانواده فارس ادامه داد: با اینکه مرکز صیانت یک مرکز آموزشی و فرهنگی است و عمده فعالیت‌هایش در این حوزه‌هاست، اما نمی‌توانیم در این ایام خاص و بیماری کرونا و مشکلات مضاعف خانواده‌ها، از توجه به این اقشار مظلوم چشم بپوشیم.

وی اظهار كرد: تمامی این خانواده‌هایی که مشمول این طرح قرار گرفتند با رصد دقیق کارشناسی و کمک  مطلعین منطقه شناسایی شده و تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبودند.

پرهیزکار، جهت راهنمایی خیران و نیک ‌ندیشان جهت حضور در این منطقه اعلام آمادگی کرد و گفت: ما اطلاعات دقیق از وضعیت خانواده‌های منطقه را در اختیار داریم و می‌توانیم به‌صورت هدفمند با خیرین همکاری كنیم که خیران عزیز می‌توانند در این رابطه با شماره 09036763540 مرکز صیانت از خانواده فارس تماس یا در فضای مجازی پیام ارسال کنند تا هماهنگی لازم با ایشان به‌عمل آید و یا به سایت fepc.ir  مراجعه كنند.

انتهای پیام
captcha