اشتغال؛ مشکل اصلی جوان کرمانشاهی
کد خبر: 3903537
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

اشتغال؛ مشکل اصلی جوان کرمانشاهی

استاندار کرمانشاه گفت: درحال حاضر مشکل اصلی جوانان استان اشتغال است لذا نهادها و دستگاه‌های مختلف باید طی یک برنامه عملیاتی تلاش کنند این مشکل حل و فصل شود و موانع سر راه جوانان برطرف شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز، 18 خرداد در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه از بی‌برنامگی اداره ورزش و جوانان برای اوقات فراغت جوانان انتقاد کرد.

وی افزود: جوانان ثروت واقعی استان و از مهم‌ترین اقشار کشور هشتند که در تمامی عرصه‌ها حضور و نقش بسزایی دارند.

بازوند با اشاره به شیوع کرونا در استان، گفت: جوانان با اقدامات جهادی در تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، غربالگری کرونا، ضدعفونی معابر و سایر بخش‌ها حضوری چشمگیر داشتند.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از برنامه‌های اداره وروزش و جوانان استان برای اوقات فراغت جوانان، تصریح کرد: اگر اعتقاد به ارزش جوانان داریم باید به دنبال برنامه‌های جدید برای جوانان باشیم اما متأسفانه با این برنامه‌ها نشان می‌دهد که مدیرکل به این موضوع اعتقاد ندارد.

وی افزود: جوانان سرمایه‌های گرانقدر این استان هستند و در گام دوم انقلاب بیشترین بار مسئولیت را برعهده دارند و باید به برنامه‌های جوانان دقت بیشتری داشت.

بازوند افزود: با توجه به راهبردهای گام دوم انقلاب و نقش جوانان در این خصوص باید بیشتر برای جوانان وقت گذاشت. درحال حاضر مشکل اصلی جوانان استان اشتغال است لذا نهادها و دستگاه‌های مختلف باید طی یک برنامه عملیاتی تلاش کنند این مشکل را حل کنند و موانع سر راه جوانان برطرف شود.

انتهای پیام
captcha