درخشش مربیان کردستان در مهرواره کشوری نیایش
کد خبر: 3903588
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

درخشش مربیان کردستان در مهرواره کشوری نیایش

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از درخشش 4 نفر از کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در ششمین مهرواره کشوری «نیایش» خبر داد.

سهیلا شیخی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان اظهار کرد: مهرواره کشوری «نیایش» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برای مخاطبان ۸ تا ۱۸ سال و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه بخش فرهنگی، ادبی و هنری برگزار شد.

وی با اشاره به بخش‌‌های این جشنواره افزود: ششمین مهرواره «نیایش» در حوزه‌های کتاب‌سازی، نشریه‌دیواری، کاردستی و تحقیق و پژوهش بخش هنری این رویداد نیز در رشته‌های خوش‌نویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم کوتاه و... و بخش ادبی با موضوع‌های شعر، داستان، نثر ادبی و... برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان‌ و‌ نوجوانان کردستان هدف از برگزاری ششمین مهرواره کشوری «نیایش» را پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و نشانه‌های آفرینش در گستره کشوری ذکر و بیان کرد: با نظر هیأت داوران از هر گروه سنی در هر فعالیت سه اثر به عنوان برگزیده معرفی و یک تا سه اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

وی بیان کرد: در این راستا الهام زارعی‎زاده، کارشناس ادبی کانون استان کردستان در بخش داستان و مهری اسدی،مربی مسئوف مرکز فرهنگی هنری کانون کامیاران در بخش متن ادبی به عنوان برگزیده این مهرواره معرفی شدند.

شیخی گفت: شیما صمدی، مربی فرهنگی کانون قروه در بخش خوشنویسی و طاهره اصفهانی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی - هنری شماره 2 سنندج در بخش فیلم کوتاه شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی با اعلام اینکه دبیرخانه مهرواره علت تأخیر در اعلام اسامی برگزیدگان را مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا دانست و یادآور شد: اختتامیه این مهرواره به زودی، در صورت مساعدبودن شرایط ناشی از بیماری کروناویروس، به صورت حضوری و در غیر این صورت، به طور غیرحضوری برگزار و جوایز برگزیدگان به نشانی آن‌ها ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha