ممنوعیت تردد مسافر به اورامانات
کد خبر: 3905349
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷

ممنوعیت تردد مسافر به اورامانات

استاندار کرمانشاه گفت: تردد در منطقه اورامانات تا روز شنبه، اول تیر ممنوع است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز، 27 خردادماه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به وضعیت هشدار بیماری در استان، اظهار کرد: تردد مسافر به اورامانات از امروز تا روز شنبه، اول تیرماه ممنوع است.

وی افزود: ورود به این شهرستان‌ها طی این سه روز تنها برای افراد بومی مجاز است.

بازوند گفت: انتظار می‌رود مردم با توجه به وضعیت بحرانی کرمانشاه به سبب شیوع بیماری همچون ماه‌های گذشته با مشارکت خود این بحران را مدیریت کنند و با همراهی در کنترل بیماری همراهی داشته باشند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: آمار بستری امروز از مرز 400 نفر گذشته است و اگر مردم رعایت نکنند بدون شک بهای سنگینی باید پرداخت.

وی افزود: کمیته‌ای در اسرع وقت برای تعطیلی دفاتر پیشخوان به مدت 10 روز تشکیل شود تا چنانچه بستن این دفاتر فرصتی از مردم نمی‌گیرد نسبت به این کار اقدام شود.

بازوند تأکید کرد: جلسات اداری به مدت 20 روز کاهش داشته باشد و مدیران کل مجاز هستند تا افرادی را که زمینه بیماری و یا مشکلاتی دارند اجازه دور کاری بدهند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: کاهش حضور بیماران در مطب‌ها ضرورت دارد و باید سعی شود تا نوبت‌دهی به شیوه الکترونیکی انجام شود.

بازوند بر مشکلات گرانی حاکم بر بازار نیز اشاره کرد و گفت: ستاد تنظیم بازار به‌منظور بررسی و حل این موضوع باید تشکیل شود.

وی بر تعطیلی تالارها تا اطلاع ثانوی تأکید کرد و افزود: بازرسین نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام
captcha