آموزش 5 هزار قرآن‌آموز در کرمانشاه
کد خبر: 3905413
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

آموزش 5 هزار قرآن‌آموز در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سالانه 5 هزار نفر تحت آموزش قرآنی در کرمانشاه قرار می‌گیرند، گفت: توسعه مراکز قرآنی در استان جزء اولویت‌های مهم ما است.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: توسعه مراکز قرآنی در استان جز اولویت‌های مهم اداره امور قرآنی استان است.

وی با تأکید بر لزوم گسترش آموزش‌های قرآنی، افزود: نهضت قرآن آموزی بدون شک کاری اساسی در حوزه فعالیت‌های قرآنی است که لزوم توجه ویژه به این بخش یکی از برنامه‌های مهم اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه است که برای آن در سال جدید و سال‌های بعد برنامه دارد.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: در راستای یاد شده مراکز قرآنی نقش مهمی در این حوزه دارند و به طور میانگین سالانه 5 هزار نفر در کرمانشاه تحت پوشش فعالیت‌های قرآنی قرار دارند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات کرمانشاه در ادامه به نقش آموزش و دوره‌های قرآنی ویژه مربیان و مدیران خانه‌های قرآن و مؤسسات در استان اشاره کرد و گفت: دوره‌های آموزشی این اداره ویژه مربیان و مدیران مراکز قرآنی استان به صورت دوره‌ای و در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود اما تأکید ما برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه این گروه است.

وی به بازگشایی مراکز قرآنی در کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: کرمانشاه در وضعیت هشدار به لحاظ شیوع کرونا و در پیک دوم قرار دارد بنابراین تا اطلاع ثانوی پذیرش خردسالان و بزرگسالان در رده‌های سنی زیر هفت سال و بالای 55 سال ممنوع است.

حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: امروز مراکز قرآنی کرمانشاه با ظرفیت 50 درصدی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها سه ساعت در روز در حال فعالیت هستند و این شیوه تا زمان کنترل این بیماری ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha