ستاد «محسنین سردار شهید سلیمانی» در لامرد آغاز به کار کرد
کد خبر: 3924561
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
با هدف گسترش فرهنگ جهادی و کمک به محرومیت‌زدایی؛

ستاد «محسنین سردار شهید سلیمانی» در لامرد آغاز به کار کرد

ستاد «محسنین سردار شهید قاسم سلیمانی» لامرد با هدف بسط و گسترش فرهنگ جهادی و کمک به محرومیت‌زدایی از چهره شهرستان همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، ستاد محسنین سردار شهید قاسم سلیمانی لامرد وابسته به دفتر امام جمعه این شهرستان، 31 شهریورماه همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام حسین‌زاده، امام جمعه، سرهنگ جعفری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد و جمعی از مسئولان، افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

عباس احمدی، مسئول ستاد محسنین سردار شهید سلیمانی شهرستان لامرد درباره هدف و مأموریت این ستاد، گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، ستاد محسنین با هدف بسط و گسترش فرهنگ جهادی و کمک به محرومیت‌زدایی از چهره شهرستان در زمینه‌های مختلف با مساعدت و همراهی خیرین و نیک‌اندیشان عزیز راه‌اندازی و شروع به فعالیت کرده است.

وی بیان کرد: این ستاد متشکل از دو قرارگاه سازندگی و عمران و بهداشت و درمان و دو معاونت خیرین و نیکوکاران و شناسایی و امکان سنجی بوده که کاملا غیردولتی بوده و با نظارت و راهنمایی‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین‌زاده، امام جمعه محترم شهرستان و زیر نظر دفتر وی فعالیت خواهد کرد.

فاطمه قاسمی
انتهای پیام
captcha