كتابخانه حوزه علميه رضويه لامرد افتتاح شد + عکس
کد خبر: 3931490
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

كتابخانه حوزه علميه رضويه لامرد افتتاح شد + عکس

طی مراسمی همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) سالن كنفرانس حجت‌الاسلام ابراهيم انصارى، شهيد اقتدار فرهنگى جمهورى اسلامى، خيريه زنده‌ياد مرتضى جهانبانى و كتابخانه علامه محمودى علامرودشتى افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، طی مراسمی همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) سالن كنفرانس حجت‌الاسلام ابراهيم انصارى، شهيد اقتدار فرهنگى جمهورى اسلامى، خيريه زنده‌ياد مرتضى جهانبانى با اعتبارى بالغ بر ٥٠٠ ميليون تومان و سالن كتابخانه علامه محمودى علامرودشتى با اعتبارى بالغ بر ١٠٠ ميليون تومان در لامرد افتتاح و به بهره‌بردارى رسيد.

حجت‌الاسلام محمد استوار ميمندى، مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس در اين مراسم با بيان اينكه امروز دشمن در ابعاد مختلف در حال جنگ نرم با انقلاب اسلامى است، گفت: عمليات گسترده دشمن عليه مسلمانان به‌ويژه ايران اسلامى آغاز شده است و كند كردن جبهه مقاومت و اميد دادن به هم‌كيشان خود، دو حركت شوم دشمن است.

مدير حوزه‌هاى علميه استان فارس بیان کرد: بيانيه گام دوم انقلاب اسلامى كه در دومين سال آن قرار مى‌گيرم نقشه راه براى همه ماست كه براساس انديشه، تفكر و حساسيت خاصى نوشته شده است و بايد به‌طور ويژه به آن پرداخت، زيرا انقلاب ما مبتنى بر فطرت دينى ماست.

وی با اشاره به رسالت‌هاى مهم حوزه علميه نيز گفت:همت والا، نگاه تمدنى و حكمت‌محورى سه محور مهم در حوزه علمیه، و جامعه‌پردازى يكى از وظايف حوزه علميه است.

حجت‌الاسلام حسين‌زاده، امام جمعه لامرد نيز در اين مراسم با اشاره به راه اندازى سالن كنفرانس و كتابخانه حوزه علميه رضويه لامرد، اظهار کرد: زنده‌ياد حاج مرتضى كه از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود در زمان حيات خود همواره به عنوان يک خيّر از حوزه علميه رضويه لامرد در زمينه‌هاى مختلف حمايت می‌کرد و امروز راه اين خيّر عزيز و والامقام نيز توسط فرزندانش ادامه دارد.

در این مراسم که با ويژه‌برنامه بيعت با امام عصر(عج) همراه بود، ائمه جمعه و جماعت، طلاب و روحانيون شهرستان لامرد حضور داشتند.
 

فاطمه قاسمی
انتهای پیام
captcha