ارائه 50 سبک مداحی در کتاب «انوارالزهرا(س)» برای ایام فاطمیه
کد خبر: 3944898
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
ارجونی خبر داد؛

ارائه 50 سبک مداحی در کتاب «انوارالزهرا(س)» برای ایام فاطمیه

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور از ارائه 50 قطعه سبک مداحی در کتاب «انوارالزهرا(س)» به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش ایکنا، مراسم رونمایی از کتاب سبک و شعر فاطمیه با عنوان «انوارالزهرا(س)» طی روزهای گذشته، همزمان با برگزاری همایش مدیران هیئت‌های مذهبی کشور از سوی سازمان بسیج مداحان برگزار شد.

یوسف ارجونی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور، در گفت‌و گو با ایکنا، در رابطه با چگونگی انتشار و ویژگی‌‌های کتاب انوارالزهرا(س)‌ اظهار کرد: مجموعه سازمان بسیج مداحان کشور همه ساله در طول ایام سال و به مناسبت‌های مختلف همچون محرم، صفر، فاطمیه و ماه مبارک رمضان اقدام به تولید محتوا در عرصه‌های مورد نظر می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با بیان اینکه امسال نیز در همین مسیر اقدام به رونمایی از چندین کتاب همچون کتاب‌های «مکتب سلیمانی» و «کوثر ناب» کرده‌ایم، گفت: کتاب «انوارالزهرا(س)» نیز به مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) با مشارکت شعرایی که با بسیج مداحان کشور مرتبط هستند، منتشر شده و حدود 100 قطعه شعر و 50 قطعه سبک در بخش‌های مختلف به مدیریت فرهنگی سازمان ارسال شد.

ارجونی تصریح کرد: با اتمام مراحل چاپ و نشر این کتاب، تعداد یک هزار جلد از آن آماده شده و برای استفاده مداحان در ایام فاطمیه به استان‌های مختلف کشور ارسال شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف سازمان بسیج مداحان در ایام سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی نیز بیان کرد: در این راستا برنامه دعای توسل سراسری شامگاه گذشته و همزمان با شب شهادت سردار سلیمانی همراه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در تمامی محلات و هیئت‌های مذهبی، تکایا و حسینیه‌ها برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در پایان بیان کرد: برنامه‌های مختلفی همچون شب شعر، شب خاطره، مسابقه دل‌نوشته برای سردار، حضور در منازل خانواده‌ شهدا و تکریم شهدا و برگزاری گرامیداشت سالگرد سردار شهید سلیمانی در مزار شهدای شهرهای مختلف کشور از جمله برنامه‌های سازمان بسیج مداحان در ایام شهادت سردار دل‌هاست.

انتهای پیام
captcha