آزادسازی 17 زندانی جرائم غیرعمد با همت بسیجیان شیراز
کد خبر: 3951843
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

آزادسازی 17 زندانی جرائم غیرعمد با همت بسیجیان شیراز

همزمان با ایام سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، زمینه‌ آزادسازی 17 زندانی جرائم غیرعمد نیازمند به‌همت بسیجیان سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز فراهم شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز، امروز، 15 بهمن‌ماه در جمع بسیجیان حوزه كربلا این ناحیه از سپاه با بیان اینكه سپاه همواره طرح‌های مختلفی را برای خدمت به مردم به خصوص نیازمندان در طول سال اجرا می‌كند، از آزادسازی 17 زندانی جرائم غیرعمد نیازمند به‌ همت خیران و بسیجیان سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز خبر داد.

وی افزود: بسیجیان ناحیه در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پیشقدم بوده‌اند به‌طوری که 10 زندانی تا قبل از دهه فجر و هفت نفر نیز در این ایام آزاد می‌شوند.

خسروانی اظهار كرد: تاکنون در ناحیه احمد بن موسی(ع)، 16 میلیارد و 700 میلیون تومان از طرف خیران و بسیجیان جمع‌آوری شده تا نیازهای مختلف نیازمندان را برطرف کنیم.

وی همچنین به طرح‌های خدمت‌رسانی این ناحیه نیز اشاره کرد و گفت: تنها در طرح در پویش «گرمای محبت» 150 کاپشن برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شد و یا در طرح «توکاد» توسط بسیج دانش‌آموزی 57 میلیون تومان برای خرید تبلت جمع‌آوری شد.

فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز با بیان اینكه هر کسی می‌خواهد در طرح «توكاد» مشاركت كند می‌تواند با مراجعه به این سامانه از 10 هزار تومان به بالا کمک کند، تهیه جهیزیه برای جوانان، اجرای طرح شهید سلیمانی، رزمایش بیت‌المقدس 10 در دهه فجر و غیره از دیگر فعالیت‌های ما طی این ایام بوده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به كینه‌توزی‌های نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت: با وجود شدت و حدت کینه‌های متعدد، دوام انقلاب ما یک معجزه است که از حکمتی متعالی حکایت دارد و امام راحل آن را بنا نهاد و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) رفعت بخشید.

خسروانی با بیان اینکه در طول انقلاب ریزش‌هایی نیز داشتیم که برخی از قطار انقلاب پیاده شدند، افزود: با وجود این، رویش‌ها و موفقیت‌های انقلاب با ریزش‌های ناچیز، قابل قیاس نیست؛ رویش‌هایی در تراز شهید سلیمانی که سرافرازانه برای مظلومان عالم تلاش کردند و در نهایت به سعادت شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز بیان كرد: خاصیت انقلاب ما این است که مردم در بحران‌ها با نشاط حرکت می‌کنند و این ثبات قدمی است که از نصرت دین خدا بر می‌خیزد به‌طوری که مردم در روز خطر ولایت را تنها نگذاشتند.

وی در پایان با اشاره به فداکاری بسیجیان در طول سال‌های انقلاب، تصریح کرد: ما اعتقاد داریم بسیجیان امید را به خانه‌ها می‌برند و در قلب‌ها نور و اطمینان و اعتماد می‌آفرینند. آن‌ها سفیرانی از طرف رهبر معظم انقلاب هستند، آن هم سفیر رحمت که هیچ‌گاه مردم را در سختی‌ها تنها نگذاشتند.

انتهای پیام
captcha