حضور در پای صندوق‌های رأی ادای تکلیف در برابر شهدای والامقام است
کد خبر: 3972313
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

حضور در پای صندوق‌های رأی ادای تکلیف در برابر شهدای والامقام است

مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی ادای دین و تکلیف در برابر شهدای والامقام است که انتظار می‌رود در انتخابات پیش‌رو این مسئله مورد توجه واقع شود.

حضور در پای صندوق‌های رأی ادای تکلیف در برابر شهدای والامقام استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدمحمد سیدسیاح، مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل، ۲۸ اردیبهشت‌ماه در نشست بصیرتی و روشنگری به مناسبت سوم خرداد در اردبیل اظهار کرد: داشتن بصیرت و روشنگری برای ایام‌الله و مناسبت‌هایی که برای ایران اسلامی نشانه افتخار و اقتدار است، یک اولویت اساسی بوده و سوم خرداد ماه از اهم این روز‌ها است که اهداف و تلاش‌های سالروز آزادسازی خرمشهر باید در بین آحاد مردم تبیین شود.

وی با اشاره به لزوم حضور پرشور و باشکوه در انتخابات پیش‌رو نیز بیان کرد: حضور مردم شهیدپرور استان اردبیل در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران است که در تلاش هستند تا با توطئه‌های مختلف امیدآفرینی را در کشورمان نابود کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل ادامه داد: انتخابات ۱۴۰۰ مظهر مردم‌سالاری دینی است که به عنوان خنثی‌کننده تهدیدات دشمنی و ایجاد همدلی و وحدت در بین مردم و مسئولان نقش مهم و اساسی دارد و می‌تواند امنیت ملی و آبروی ملت ایران اسلامی را در عرصه بین‌المللی و به کوری چشم دشمنان تضمین کند.

سیدسیاح تصریح کرد: انتخابات پیش‌رو به عنوان اولین انتخاباتی است که بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که به همین منظور انتظار می‌رود نسل جوان با حضور و انتخاب فرد اصلح گام‌های بلندی را برای سربلندی ایران اسلامی بردارند و سرنوشت ایران اسلامی را با انتخاب فرد اصلح رقم بزنند.

وی بیان کرد: هر چه داریم در سایه خون پاک شهیدان به دست آمده و امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام رقم خورده که به همین دلیل در برابر شهدای والامقام کشورمان وظایف و دین خطیر و حساسی داریم که حضور حدأکثری در صندوق‌های رأی است.

انتهای پیام
captcha