تبیین اندیشه‌های رهبری در قالب صحبت‌های پنج دقیقه‌ای در مساجد مهدیشهر
کد خبر: 3974296
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

تبیین اندیشه‌های رهبری در قالب صحبت‌های پنج دقیقه‌ای در مساجد مهدیشهر

دبیر ستاد بزرگداشت رحلت حضرت امام(ره) در مهدیشهر با بیان اینکه تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری در قالب صحبت‌های پنج دقیقه‌ای در مساجد توسط ائمه جماعات شهرستان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی در بستر فضای مجازی از دیگر ویژه‌برنامه‌های ستاد بزرگداشت رحلت امام راحل در این شهرستان است.

تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری در قالب صحبت‌های پنج دقیقه‌ای در مساجد مهدیشهر

به گزارش ایکنا از سمنان، حمیدرضا پارسا، دبیر ستاد بزرگداشت رحلت حضرت امام(ره) مهدیشهر، امروز، 8 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اهمیت برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) برای همگان روشن است، گفت: اگرچه ۳۲ سال از ارتحال این بزرگ‌مرد تاریخ می‌گذرد، اما نام و یاد امام راحل(ره) همیشه جاوید است.

دبیر ستاد بزرگداشت رحلت حضرت امام(ره) مهدی‌شهر ادامه داد: تبلیغاتی و فضاسازی شهری و برگزاری ویژه‌برنامه‌های امسال با رویکرد مجازی است که هر نهاد و سازمانی برای تبیین اندیشه امام راحل باید درصحنه حاضر شود.

پارسا بابیان اینکه دو رسالت بزرگ یکی از زنده نگه‌داشتن آرمان‌های حضرت امام راحل(ره) و دیگری نشر اندیشه‌های آن رهبر عظیم‌الشأن بین جوانان است، اظهار کرد: باید تمام توان خود را بکار گیریم تا مراسم برای عموم مردم به‌ویژه نسل جوان جذاب و پرمحتوا باشد.

به گفته وی مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در شهرستان مهدی‌شهر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز در روز پنج‌شنبه، ۱۳ خرداد، ساعت ۹ صبح در جوار مزار شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر با اشاره به برنامه‌های ستاد ارتحال در مهدی‌شهر یادآور شد: برگزاری دوره مسابقه وصیت‌نامه امام(ره)، برپایی مجمع ذاکران به‌صورت مجازی، تبلیغات سطح شهری و نصب تصاویر حضرت امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد در سطح شهر، سیاه‌پوش کردن معابر و مسیرهای شهری، برگزاری مسابقات دل نوشته و نقاشی و تولید محتوا و تیزر در فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های ستاد ارتحال امام راحل(ره) در مهدی‌شهر است.

پارسا توزیع غذای گرم در مناطق محروم با رعایت موارد بهداشتی با یاد و نام امام خمینی(ره)، برپایی ایستگاه غربالگری و ایستگاه سلامت، ختم قرآن کریم و ختم صلوات، پخش سخنرانی مقام معظم رهبری در روز رحلت امام خمینی(ره) از بلندگوهای مساجد در صورت اجرا شدن، تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری در قالب صحبت‌های پنج دقیقه‌ای در مساجد توسط ائمه جماعات شهرستان و برگزاری مسابقات فرهنگی را در بستر فضای مجازی از دیگر ویژه‌برنامه‌های ستاد بزرگداشت رحلت امام راحل در مهدی‌شهر دانست.

وی افزود: تولید محتوا در بستر فضای مجازی در ارتباط با حضرت امام خمینی(ره)، زندگی‌نامه، فرمایشات و رهنمودهای ایشان و همچنین نصب پلاکاردهایی با موضوع و برنامه اینترنت تلویزیونی از سوی سپاه ناحیه از اهم برنامه‌های مراسم ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان است.

پارسا از مردم ولایت‌مدار و با بصیرت مهدی‌شهر خواست با محترم شمردن جایگاه حضرت امام راحل(ره) در این ایام، در برگزاری مراسم‌های معنوی به‌ویژه استفاده از بیانات مقام معظم رهبری در سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) که از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود و همچنین ختم قرآن و ختم صلوات به یاد آن امام بزرگوار و شهدای ۱۵ خرداد حضوری باشکوه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha