۸۰ درصد کلاس‌های دارالقرآن لعبت نادی حضوری برگزار می‌شود
کد خبر: 3980574
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
در ترم تابستان؛

۸۰ درصد کلاس‌های دارالقرآن لعبت نادی حضوری برگزار می‌شود

مدیر دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‌آباد گفت: ۸۰ درصد کلاس‌های این دارالقرآن در ترم تابستان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

۸۰ درصد کلاس‌های تابستانی دارالقرآن شهیده لعبت نادی حضوری برگزار می‌شودامین رسولی، مدیر دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به آغاز کلاس‌های تابستانی و اوقات فراغت این دارالقرآن در رده‌های مختلف سنی، اظهار کرد: کلاس‌های دارالقرآن شهیده لعبت نادی در رشته‌های مختلف روخوانی، روانخوانی، ترتیل، قرآن، معارف، احکام، نهج‌البلاغه و تواشیح، از دوم تیرماه آغاز شده و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های تخصصی نخبگان قرآنی استان در این دارالقرآن، افزود: از تخصصی‌ترین اساتید و مربیان قرآنی برای تدریس در کلاس‌های تابستانی دارالقرآن شهیده لعبت نادی استفاده شده است.

رسولی از آموزش چند گروه تواشیح دانش‌آموزی ملی و استانی از جمله گروه تواشیح امام عصر(عج) در دارالقرآن شهیده لعبت نادی خبر داد و گفت: کلاس‌های دارالقرآن شهیده لعبت نادی در رده‌های سنی ۸ تا ۱۳ سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ثبت‌ نام و ساماندهی ۸۰ دانش‌آموز در قالب هشت کلاس در دوره تابستانی دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‌آباد، افزود: بعد از پایان دوره گواهینامه حضور در کلاس‌ها در قالب‌ها و سطوح مختلف به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود و این افراد در پاییز در سطوح بالاتری ثبت‌ نام خواهند شد.

مدیر دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‌آباد با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کلاس‌های این دارالقرآن، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۸۰ درصد کلاس‌های این دارالقرآن به‌صورت حضوری و مابقی به شکل مجازی برگزار می‌شود که در صورت عادی شدن شرایط کرونایی، تمام کلاس‌ها حضوری خواهند شد.

انتهای پیام
captcha