ضرورت حمایت از طلاب و روحانیون در عرصه تبلیغ در جنوب کرمان
کد خبر: 3982100
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

ضرورت حمایت از طلاب و روحانیون در عرصه تبلیغ در جنوب کرمان

رئیس تبلیغات اسلامی استان کرمان در دیدار با اعضای بنیاد مستضعفان زهکلوت دغدغه مردم این شهر را جدی دانست و گفت: باید از طلاب و روحانیون در عرصه تبلیغ در جنوب استان حمایت کرد.

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل  تبلیغات اسلامی استان کرمان، اعضای بنیاد مستضعفان زهکلوت، امروز 14 تیر‌ماه با حجت‌الاسلام حقانی، رئیس تبلیغات اسلامی استان کرمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام حقانی با اشاره به حمایت همه جانبه از بنیاد مستضعفان زهکلوت، ابراز داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان با تمام وجود از کارهای فرهنگی این بنیاد حمایت می‌کند.

رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان با بیان این که گروه‌های تبلیغی باید در جنوب استان ساماندهی شوند، بیان کرد: ضروت وجود طلاب و روحانیان در جنوب استان برای همه ثابت شده است و باید از طلاب و روحانیان در عرصه تبلیغ در جنوب استان حمایت کرد.

حقانی با اشاره به این که دغدغه مردم زهکلوت جدی است، اظهار داشت: اداره تبلیغات، آموزش‌های لازم را به طلاب برای تبلیغ و کارفرهنگی انجام داده است.

وی با اشاره به این‌که به دنبال مشارکت مردمی در حوزه مالی برای جنوب استان هستیم، تصریح کرد: در پروژه‌های مشارکتی در حد توان از مردم زهکلوت حمایت می‌کنیم.

رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: سازمان تبلیغات از جهت تجهیزات زیر ساختی کاملاً ضعیف است و باید ارتباطات مردم را برای فرهنگ سازی و تبلیغ بیشتر کنیم.

در این دیدار بحرامی، رئیس بنیاد مستضعفان زهکلوت، ابراز داشت: توانمندسازی شبکه امامت از کارهای مهم بوده که باید در زهکلوت انجام شود.

بحرامی با اشاره به این که شبکه روحانیت در این شهرستان باید توانمندسازی شود، اظهار داشت: ایجاد قرارگاه تبلیغی در جازموریان برای تبلیغ و یاد دادن احکام دین خدا از کارهای مهم که باید انجام شود.

انتهای پیام
captcha