احداث ۱۶۷ مسکن مددجویی در اردبیل
کد خبر: 4036412
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

احداث ۱۶۷ مسکن مددجویی در اردبیل

مدیرکل اداره کمیته امداد استان اردبیل، گفت: ۱۶۷ مسکن مددجویی برای خانوار تحت حمایت که فاقد منزل مناسب بودند ساخته شده و همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیده است.

حسین دشتی کمیته امداد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل اداره کمیته امداد استان اردبیل، 25 بهمن‌ماه، با اشاره به اینکه به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۶۷ منزل مددجویی به خانوار تحت حمایت تحویل داده شده است، اظهار کرد: این مددجویان از مشکل مسکن رنج می‌بردند که ساخت منزل مقاوم و مناسب برای آنها در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار گرفت.

وی، با اعلام اینکه بیش از ۳۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به منظور ساخت این منازل هزینه پرداخت شده است، بیان کرد: مبالغ هزینه شده برای هر واحد مسکونی، از منابع بلاعوض این نهاد، کمک‌های خیران، تسهیلات بانکی و بلاعوض بنیاد مسکن و آورده‌های مددجویی تامین شده است.

دشتی، با اشاره به اینکه ساخت منزل برای خانوارهای نیازمند پرجمعیت ساکن در مناطق محروم از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است، اعلام کرد: تلاش داریم مشکل مسکن مددجویانی که در مناطق محروم با ضریب محرومیت ۶، ۷ و ۸ سکونت دارند و فاقد مسکن مناسب هستند را با یاری خیران و دستگاه‌های اجرایی رفع کنیم.

مدیرکل اداره کمیته امداد استان اردبیل، با بیان اینکه تمام توان خود را در حوزه محرومیت‌زدایی به کار گرفته‌ایم، گفت: ساخت، تعمیر، تکمیل، مقاوم‌سازی و بهسازی منازل مددجویان به منظور توانمندسازی و تحکیم بنیان خانوار تحت حمایت صورت می‌گیرد.

وی، با اشاره به اینکه به صورت مستمر بر ساخت‌وساز واحدهای مسکونی نظارت می‌شود، بیان کرد: تمامی اصول ایمنی و استانداردهای لازم رعایت شده است تا اعضای خانواده همواره در کنار یکدیگر زندگی پایداری را داشته باشند.

دشتی، ضمن قدردانی از بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، مراکزنیکوکاری، موسسات خیریه، مجمع خیران مسکن‌ساز و نیکوکاران که با یاری خود به ساخت و تکمیل منازل مددجویان کمک می‌کنند، اعلام کرد: مسکن یکی از دغدغه‌های بسیار مهم در زندگی محرومان است که کمیته امداد رفع این مشکل را در راس برنامه‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام
captcha