پدر شهید «غلامرضا عبدالهیان» آسمانی شد
کد خبر: 4072049
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

پدر شهید «غلامرضا عبدالهیان» آسمانی شد

مرحوم «اسماعیل عبدالهیان» پدر شهید معزز در شهر کاشمر آسمانی شد و پس از سال‌ها فراق و دوری به فرزند شهید خود پیوست.

پدر شهید «غلامرضا عبدالهیان» آسمانی شدشهید «غلامرضا عبدالهیان» در سن 16 سالگی و در روز دهم شهریورماه سال 1365 در جریان عملیات کربلای 2 در منطقه حاج عمران، به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر مطهرش باشکوه هرچه تمام، تشییع و در گلزار شهدای آرامگاه شهید مدرس(ره) به خاک سپرده شده است.

حسین رزمی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر، در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: مرحوم حاج اسماعیل عبدالهیان نمونه بارز و کامل از ماندگاری، پایداری، استواری بود و درگذشت او موجب تألم و تأثر خاطر شد.

زرمی بیان کرد: وی به عنوان پدری دلسوز و انقلابی، خالصانه و برای رضایت خداوند بزرگ فرزند خود را برای دفاع از حفظ تمامیت ارضی ایران و دین اسلام تقدیم کرد تا خون پاک آن شهید معزز حافظ و پاسدار نظام و ایران اسلامی ما باشند.

وی افزود: پدر فداکاری که پاره‌ تن خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب، فدا کرد و سرانجام، پس از سال‌ها صبر و استقامت، ندای دعوت معبودش را به گوش جان شنید و در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر در پایان ضمن تسلیت درگذشت این پدر  به مردم شهیدپرور شهرستان کاشمر، بازماندگان و خانواده‌ معزز علو درجات را برای روح مطهر آن عزیز سفر کرده از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

مرحوم اسماعیل عبدالهیان پدر شهید غلامرضا عبدالهیان بر اثر بیماری و کهولت سن در 77 سالگی به فرزند شهیدش پیوست، وی در گلزار شهدای آرامگاه شهید مدرس به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha