شرکت ۲۱ لرستانی در مسابقات حفظ قرآن نابینایان و کم‌بینایان
کد خبر: 4125367
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۲

شرکت ۲۱ لرستانی در مسابقات حفظ قرآن نابینایان و کم‌بینایان

دبیر کانون قرآن و عترت اداره‌کل بهزیستی لرستان از شرکت ۲۱ نفر از کم‌بینایان و نابینایان لرستانی در مسابقات حفظ قرآن خبر داد و گفت: در این مسابقه حفظ قرآن که از سوی بهزیستی اصفهان و بنیاد روشندلان به‌صورت غیرحضوری برگزار شد، ۲۱ نفر از لرستان شرکت داشتند.

روشندلانشهناز اسکینی، دبیر کانون قرآن و عترت اداره‌کل بهزیستی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، در تشریح فعالیت‌های کانون قرآن و عترت اداره‌کل بهزیستی لرستان به برگزاری دوره آموزشی روخوانی قرآن کریم در بهزیستی خبر داد و گفت: این دوره آموزش قرآن کریم ویژه کارکنان بانوی شاغل در سازمان بهزیستی استان در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره آموزش قرآن که از هفته جاری آغاز شده و مربی آن بنده هستم در طول سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

دبیر کانون قرآن و عترت اداره‌کل بهزیستی لرستان از برگزاری مسابقه حفظ و روخوانی جزء 30 قرآن کریم در بهزیستی استان خبر داد و افزود: این مسابقه قرآنی به‌مناسبت نیمه شعبان و ویژه کارکنان اداره‌کل بهزیستی لرستان و خانواده‌های آنها در حال برگزاری است.

اسکینی از شرکت 21 نفر از کم‌بینایان و نابینایان لرستانی در مسابقات حفظ قرآن خبر داد و تصریح کرد: در این مسابقات حفظ قرآن که چهارشنبه، 10 اسفندماه از سوی اداره‌کل بهزیستی اصفهان و بنیاد روشندلان به‌صورت غیرحضوری و از طریق تماس تلفنی برگزار شد، 21 نفر از نابینایان و کم‌بینایان لرستان شرکت داشتند.

وی در پایان گفت: برای ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌های مختلف قرآنی اعم از دوره‌های آموزش قرآن، مسابقات و محافل قرآنی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha