«طعم آفتاب» ویژه‌برنامه تابستانه رادیو قرآن + صوت
کد خبر: 4150487
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

«طعم آفتاب» ویژه‌برنامه تابستانه رادیو قرآن + صوت

ویژه‌برنامه ایام تابستان شبکه رادیویی قرآن، با عنوان طعم آفتاب با محوریت «سبک زندگی قرآنی» به روی آنتن می‌رود.

طعم آفتاب

به گزارش ایکنا، طعم آفتاب ویژه برنامه ایام تابستان شبکه رادیویی قرآن است که با محوریت «سبک زندگی قرآنی» روز‌های شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۱۰ تا ۱۱ به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

برنامه امروز، پنجم تیرماه، رنگ و بوی شهادت امام باقر(ع) را داشت و با موضوع «باور ما به نیازمندی به ولایت و پذیرش ولایت امامان معصومین (ع)» با توجه به آیه ۵۵ سوره مبارکه مائده «إِنَّمَا وَلِیُّکُمُ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ یُقِیمُونَ الصَّلَاةَ وَیُؤْتُونَ الزَّکَاةَ وَهُمْ رَاکِعُونَ» پخش شد.

سؤال پیامکی مسابقه امروز بر مبنای آیه ۵۵ سوره مائده مطرح شد؛ کدام یک ازمعنای «مولی» نیست؟ ۱- سرپرست و حامی ۲- تولی ۳- تبری (ارسال عدد صحیح به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۰).

در بخش «خوشه‌چین و آشنایی با کتاب» امروز به معرفی کتاب «حوض خون» با تقریظ مقام معظم رهبری، اثر فاطمه‌سادات میرعالی و جمعی از نویسندگان، چون زهرا بختور، سمانه نیکدل، سمیه تتر، نسرین تتر، مهناز الفتی‌پور، آمنه لهراسبی و نرگس میردورقی، پرداخته شد. این کتاب مشتمل بر خاطرات و روایت‌های ۶۴ نفر از بانوان اندیمشکی درباره فعالیت‌شان در رختشورخانه بیمارستان کلانتری این شهر برای شستشوی البسه رزمندگان است که بدون بزرگنمایی و براساس واقعیت از تجربه‌شان و مواجهه مردم اندیمشک با جنگ و مقاومت می‌گویند.

کد

در بخش کارشناسی برنامه امروز، مریم مطلّبی، کارشناس مذهبی به تبیین ضرورت ولایت و پذیرش ولایت امامان معصومین(ع) پرداخت و مداحی و چکیده‌ای از سخنان حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، خطیب شهیر درباره فضایل امام محمدباقر (ع) پخش شد.

روایت آفتاب، سفری به دریای نور، سؤال پیامکی روزانه با محوریت آیه‌ای مشخص، پخش فراز‌هایی با محوریت آیه روزانه برنامه، گزارش میدانی از دیگر آیتم‌های این برنامه است.

سؤال ویژه‌برنامه طعم آفتاب در پایان هفته با ارسال کلمه قرآنی به سامانه فوق با کنار هم قرار دادن واژه نخست پاسخ سؤالات طی ایام هفته، است.

یادآور می‌شود، مخاطبان این برنامه می‌توانند نظرات و دلگویه‌ها خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۰ یا با شماره ۲۲۰۴۳۰۱۷-۲۲۰۵۱۶۳۲ طرح کنند.

ویژه‌برنامه طعم آفتاب به تهیه‌کنندگی مونا توسلی و فاطمه قاسم‌آبادی، اجرای محمد مطلّب و کتایون درویشی، هماهنگی وحید شاکری و گزارشگری طاهره‌سادات شاهچراغ از موج FM ردیف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.

انتهای پیام
captcha