آمادگی کامل پلیس قم برای تأمین نظم و امنیت مراسم عزاداری محرم
کد خبر: 4158489
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

آمادگی کامل پلیس قم برای تأمین نظم و امنیت مراسم عزاداری محرم

فرمانده انتظامی استان قم از برنامه‌ریزی منسجم و آمادگی کامل پلیس در تأمین نظم و امنیت مراسم‌های عزاداری در ایام محرم خبر داد.

محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی استان قم، محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قم ضمن تسلیت ایام ماه محرم الحرام، گفت: هر ساله عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همنوا با کاروان کربلا، شور و شعور حسینی را احیا می‌کنند و عشق به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت را در دل‌ها زنده نگه می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام مأموریت‌های کارکنان پلیس در برقراری نظم و امنیت مراسم عزاداری شهروندان افزایش پیدا می‌کند، اضافه کرد: آمادگی لازم برای انجام هر چه بهتر و مطلوب‌تر امنیت عزاداران حسینی، تکلیفی است که پلیس با برنامه‌ریزی‌های منسجم و با جدیت آن را دنبال می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم روان‌سازی ترافیک و امنیت عزاداران حسینی و برنامه‌های عملیاتی در پیشگیری از جرایم را از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس در این ایام عنوان کرد و گفت: پلیس همگام با عزاداران حسینی و با بسیج امکانات در راستای تامین نظم و امنیت مردم با مشارکت و همراهی عموم عزاداران انجام وظیفه می‌کند.

انتهای پیام
captcha