انتشار کتاب «بسیج تراز انقلاب اسلامی» برای آشنایی بسیجیان با منظومه فکری امام و رهبری
کد خبر: 4183893
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

انتشار کتاب «بسیج تراز انقلاب اسلامی» برای آشنایی بسیجیان با منظومه فکری امام و رهبری

یکی از گردآورندگان کتاب «بسیج تراز انقلاب اسلامی» گفت: این کتاب باعث آشنایی هرچه بیشتر بسیجیان با منظومه فکری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) درباره بسیج می‌شود.

کتاب بسیج تراز انقلاب اسلامی

نیما رساپور، از گردآورندگان کتاب «بسیج تراز انقلاب اسلامی» در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: این کتاب به تازگی تهیه و تدوین شده و مراسم رونمایی آن دوم آذر در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع برگزار شد.

وی با اشاره به محتوای کتاب بیان کرد: کتاب در دو فصل تنظیم شده و به منظومه فکری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پیرامون شجره طیبه بسیج می‌پردازد.

این پژوهشگر و فعال رسانه‌ای با تأکید بر اینکه کتاب «بسیج تراز انقلاب اسلامی» می‌تواند یکی از کتب مرجع درباره بسیج باشد، گفت: با توجه به کارکرد وسیع بسیج و حضور اقشار مختلف مردم در این حوزه و اهمیت و نقش بی‌بدیل آن، لازم است بسیجیان جان برکف با مباحث گوناگون پیرامون وظایف، رسالت و مؤلفه‌های فکری بسیج و بسیجیان آشنا شوند تا زمینه عمل و جلوگیری از تندروی‌ها و کندروی‌ها و نفوذ جریانات ناسالم گرفته شود. این کتاب در واقع سعی کرده با طبقه‌بندی مناسب بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری به این نیاز مبرم پاسخ مناسب بدهد و باعث آشنایی هرچه بیشتر بسیجیان با منظومه فکری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پیرامون بسیج شود.

رساپور در پایان گفت: کتاب با مقدمه «محمد کوهی» و به همت «شهروز ذوالفقاری» و «نیما رساپور» گردآوری، تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام
captcha