کاندیداهای مجلس به قانون تبلیغات متعهد باشند
کد خبر: 4201888
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
معاون سیاسی استاندار مرکزی:

کاندیداهای مجلس به قانون تبلیغات متعهد باشند

بهنام نظری با تأکید بر اینکه تمام نامزدها اخلاق انتخاباتی را به بهترین شکل ممکن رعایت کنند، گفت: انتظار ما این است افرادی که طی سال‌های پیش رو قصد قانون‌گذاری دارند خودشان به قانون متعهد باشند.

بهنام نظری، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی

بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، ضرورت توجه به حضور در انتخابات را مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز دشمن از تمام ابزار در اختیار برای تشویش افکار عمومی جهت ناامید کردن اقشار مختلف مردم استفاده می‌کند، اما شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر تفکرات و تلاش‌های بی‌ثمر آنان بود.

حضور در انتخابات تکلیفی ملی است و نباید از آن غافل شد. در کنار حضور گسترده اقشار مختلف مردم پای صندوق انتخابات از حضور رأی‌ اولی‌ها نباید گذشت. جوانان امروز، آینده‌سازان فردا و فرداهای نظام جمهوری اسلامی هستند و شرکت آنان در مناسبت‌های مختلف به معنای به زانو درآوردن دشمن است.

ذوق و شوق این عزیزان نویدبخش مشارکتی گسترده دارد و بنده در این مدت به هر شهرستان که سفر کردم مجموعه رأی‌ اولی‌ها را بسیار بانشاط، پرانرژی و باانگیزه دیدم. بدون تردید دختران و پسران رأی‌ اولی به همراه خانواده یا جامعه دوستان در انتخابات شرکت خواهند کرد. با توجه به شور و هیجان ایجاد شده در کشور با عنایت خداوند متعال تمام اقشار و صنوف پای کار هستند.

فصل‌الخطاب اقدامات ما منویات مقام معظم رهبری است. معظم‌له در سخنرانی‌های اخیر بارها ویژگی‌های مهم منطبق با موازین و مضامین قرآنی را برشمردند که از بین آنان می‌توان به تعهد، ساده‌زیستی، عدم وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت، متعهد به آرمان شهدا و امام شهدا، توجه به قشر جوان، توجه به قشر محروم، به دنبال ایران قوی بودن، استکبارستیز بودن اشاره کرد.

نامزدهای انتخاباتی در مسیر تبلیغات وعده‌های خارج از وظایف ندهند. مجلس پیش رو دو تکلیف مهم در حوزه تقنین و نظارت دارد. بدون شک وعده‌هایی نظیر ساخت سینما، تجهیز و تقویت زیرساخت‌ها در حوزه اجراست و نباید بیان شود. وعده‌های خارج از حیطه کاری که عدم تحقق آن ناامیدی بین مردم ایجاد می‌کند شایسته نیست. نامزدها فقط خود را تبلیغ و معرفی کرده و علیه نامزدهای دیگر صحبت نکنند.

لازم است تمام نامزدها اخلاق انتخاباتی را به بهترین شکل ممکن رعایت کنند. انتظار ما این است افرادی که طی سال‌های پیش رو قصد قانون‌گذاری دارند خودشان به قانون متعهد باشند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha