بیان احکام و معارف دینی فلسفه قیام عاشورا است
کد خبر: 3386851
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

بیان احکام و معارف دینی فلسفه قیام عاشورا است

گروه اجتماعی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دالاهو با بیان این مطلب که حماسه عاشورا شورانگیزترین حماسه تاریخ بشری است، گفت: بیان احکام و معارف دینی، اخلاق و مسائل روز فلسفه قیام عاشورا است.

حجت‌الاسلام سیدحسن سیدسامعی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دالاهو در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، از اعزام ۸۵ مبلغ در ماه محرم به نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

وی به اعزام مبلغین و مبلغات به مناطق مختلف شهری و روستایی دالاهو اشاره و آن را یکی از برنامه‌های بسیار مهم این اداره در ماه محرم عنوان کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دالاهو افزود: حماسه عاشورا شورانگیز‌ترین حماسه تاریخ بشری است که نیرومندترین احساسات میلیون‌‌ها انسان را برانگیخته و از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی نیز درگذشته است.

وی اظهارکرد: بزرگ‌‌ترین انگیزه قیام امام حسین(ع) مسأله امر به معروف و نهى از مـنکر است که این دو از مـهمترین ارکان دین است و امـام(ع) در درجه اول مسئول اجرا این امر مهم اسلامى است.

این مقام فرهنگی گفت: مبلغین اعزامی در حوزه فعالیت‌‌های تبلیغی خود باید با برنامه‌ریزی کامل، مدون و متنوع نسبت به جذب نوجوانان و جوانان در برنامه‌‌های فرهنگی و تبلیغی دراین ماه تلاش کنند تا آنان در مقابل توطئه‌‌های دشمنان درامان باشند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دالاهو در پایان گفت: توجه به نسل جوان اولویت مبلغان است و اگر با تبلیغات، شبهه جوان رفع نشود کار تبلیغی انجام نشده است.

captcha