آغازی مهرگونه برای آینده بهتر
کد خبر: 3749336
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

آغازی مهرگونه برای آینده بهتر

گروه اجتماعی ــ امروز مهر، خبر از آغاز مهرگونه برای آینده بهتر دانش‌آموزان داشت تا بهار علم و دانش خود را میان برگ‌ریزان پائیز هم صدا و همراه باهم جشن بگیرند.

آغازی مهرگونه برای آینده بهتر

به گزارش ایکنا از کردستان، باز آمد بوی ماه مهر ... آری باز ماه مهر و آغاز یادگیری علم و دانش در لا به لای برگ ریزان پاییز آغاز شد و دانش آموزان با حضور دوباره در مدرسه فرارسیدن بهار علم و دانش خود را جشن گرفتند.
امروز فضای شهر برای حضور یکپارچه دانش‌آموزان در مدارس رنگ و بوی دیگری گرفته بود و حال و هوای اولیای دانش‌آموزان نیز متفاوت بود چرا که استرس گیر کردن در ترافیک و دیر رسیدن به مدرسه و ... را داشتند.
امروز مادران از نخستین ساعات صبح برای آماده کردن فرزندانشان برای حضوری سرزنده و سرحال در سر کلاس و مراسم جشن آغاز سال مادرانه‌های خود را آغاز کرده بودند.
امروزعبور و مرورهای سطح شهر نیز انگار خبر از آغاز دیگری برای آینده بهتر دانش‌آموزان می‌داد.امروز از خانه ها، ماشین ها و حتی مدارس نوای شعر خاطره انگیز باز آمد بوی ماه مهر به گوش می رسید.
امروز دیدن مقنعه‌های سفیدو مانتوهای رنگارنگ دانش آموزان خبر از آغازی دوباره و یادآوری خاطرات گذشته را برای پدران و مادرانی دشت که زمانی در جای فرزندان خود و پشت این میزها نشسته بودند.
امروز مهر پیام «اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ؛ بخوان به نام پروردگارت كه آفريد» را برای تمام دانش‌آموزان داشت.
امروز مهر خبرهای بسیاری داشت که ...
انتهای پیام

captcha