اتاق بازرگانی رفع مشکلات فعالان اقتصادی هرمزگان را پیگیری کند
کد خبر: 3761006
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

اتاق بازرگانی رفع مشکلات فعالان اقتصادی هرمزگان را پیگیری کند

گروه سیاسی - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: اتاق بازرگانی استان با همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی رفع مشکلات فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی استان را با جدیت پیگیری و دنبال کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان:

به گزارش ایکنا از هرمزگان، ایرج حیدری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در بیست و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان که روز شنبه ۱۲ آبان‌ماه برگزار شد، با اشاره به سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: سیزده آبان روز استکبارستیزی ملت ایران علیه استکبار جهانی است که از ابتدای انقلاب تاکنون مشغول توطئه‌چینی علیه نظام اسلامی است.
وی افزود: استکبار جهانی با انواع فشار‌ها و دشمنی‌ها همچون ترور‌های کور دهه شصت، جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و بسیاری از بحران‌ها و کارشکنی‌های که در مسیر انقلاب ایجاد کرد تاکنون نتوانسته است به اهداف شوم خود علیه کشور دست یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان عنوان کرد: علتی که باعث شد دشمنان به ویژه استکبار جهانی نتوانتد به اهداف شوم خود دست یابد وحدت و انسجام آحاد مردم کشور حول محور ولایت فقیه بوده است.
حیدری در همین رابطه تصریح کرد: همراهی و همکاری همجانبه مردم با مسئولین برای پیشبرد امور و تلاش مسئولان برای حل مشکلات عامل دیگر به ثمر ننشستن دسیسه‌های دشمنان علیه کشور بوده است.
وی افزود: در راهپیمایی سیزده آبان شاهد حضور پرشور مردم کشور در دفاع از نظام و مقابله با دسیسه‌های دشمنان خواهیم بود و مردم بار دیگر با حضور پرر شور خود وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب و شهدا نشان خواهند داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان کرد: کشور از گردنه‌های مختلفی از ابتدای انقلاب تاکنون عبور کرده است و از این پس نیز با همراهی و حضور مردم عبور خواهد کرد.
حیدری با اشاره تهدیدات آمریکا برای به صفر رساندن فروش نفت ایران ابراز کرد: با وجود تهدیدات چند ماه اخیر استکبار جهانی برای به صفر رساندن فروش نفت ایران، ولی آن‌ها از این تهدید خود عقب نشستند و مجبور شدند چند کشور عمده خریدار نفت ایران را از تحریم‌های نفتی معاف کنند.
وی تصریح کرد: این عقب نشینی آمریکا پیروزی دیگری برای ملت و دولت ایران در مقابل استکبار جهانی بود و با عنایت خداوند کشور مسیر پیشرفت و ترقی خود را با قدرت طی خواهد کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره مشکلات برخی فعالین اقتصادی استان در حوزه مالیاتی تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان نسبت به شناسایی فعالان بخش‌های مخلف اقتصادی که در پهنه استان فعال هستند و در زمینه مالیاتی با مسائل و مشکلاتی مواجه هستند اقدام و طی نشستی با مدیران امور مالیاتی استان نسبت به رفع مشکلات آن‌ها برنامه ریزی کنند.
وی افزود: برخی از مسائل و مشکلات فعالین بخش خصوصی استان که نیاز به طرح در ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان استان دبیرخانه این ستاد پیگیری این مشکلات را جهت طرح در کار گروه اصلی ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار محترم استان پیگیری کند.
حیدری گفت: اتاق بازرگانی استان نسبت به پیگیری مسائل و مشکلات فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی استان در قالب جلسات شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت اهتمام ویژه به خرج دهد تا شاهد تسریع در روند حل مشکلات فعالان این بخش و شکوفایی فعالیت‌های آن‌ها باشیم.
انتهای پیام

captcha