برگزاری کرسی آزاد اندیشی فرزند بیشتر آری یا نه در كيش
کد خبر: 3775930
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

برگزاری کرسی آزاد اندیشی فرزند بیشتر آری یا نه در كيش

گروه فرهنگی - کرسی آزاد اندیشی فرزند بیشتر آری یا نه در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) جزیره كيش استان هرمزگان برگزار شد.

برگزاری کرسی آزاد اندیشی فرزند بیشتر آری یا نه در جزيره كيش استان هرمزگان
به گزارش ایکنا از هرمزگان‌، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران هرمزگان از جزیره كیش، حجت‌الاسلام محسن طباطبایی در کرسی آزاد‌اندیشی «فرزند بیشتر آری یا نه» که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) جزیره كیش استان هرمزگان روز سه‌شنبه ۴ دی‌ماه برگزار شد، ضمن اشاره به سفارش اسلام به فرزندآوری، بیان کرد: موضوع فرزندآوری و افزایش جمعیت از جمله توصیه‌های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) است.

وی با بیان اینکه فرزند زیاد مانع از تربیت صحیح آن‌ها نخواهد بود، تصریح کرد: فرزند زیاد، تجربه والدین را در تربیت صحیح و كارآمد بیشتر خواهد كرد.

‌حجت‌الاسلام طباطبایی‌ با تاكید بر اینكه افزایش تعداد فرزندان باعث توجه والدین به همه آن‌ها خواهد بود، گفت: توجه به همه فرزندان مانع از توجه افراطی به یك كودك و ایجاد مشكلات تربیتی در بحث تک فرزندی خواهد بود و از سویی فرزندان بزرگتر همكار تربیتی خوبی برای والدین در تربیت فرزندان كوچك‌تر می‌شوند.
وی افزود: تعدد فرزندان سبب تعامل آن‌ها با یکدیگر و در نتیجه موجب رشد و تعامل اجتماعی آن‌ها خواهد شد.
استاد حوزه با بیان اینكه فقر اقتصادی دلیل مناسبی برای مخالفت با فرزند بیشتر نیست، بیان کرد: مردم جامعه با استفاده از سبک زندگی اسلامی و عمل به سفارش‌های اسلام از جمله قناعت، صرفه‌جویی و غیره‌ با داشتن فرزند بیشتر با مشکلی مواجه نخواهند شد.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین طباطبایی افزود: داشتن فرزندان زیاد نیروی كار خوبی برای رشد اقتصادی جامعه محسوب می‌شود.
استاد حوزه در پایان به طلاب توصیه کرد: با جدی گرفتن موضوع فرزندآوری نسبت به شفاف‌سازی و ایجاد آگاهی در این زمینه در جامعه تبلیغ كنند.

انتهای پیام

captcha