تحلیل ترجمه اصول کافی استاد انصاریان امشب در «کوی محبت»
کد خبر: 3782542
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

تحلیل ترجمه اصول کافی استاد انصاریان امشب در «کوی محبت»

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین انصاریان محقق، مترجم و مفسر قرآن کریم امشب، 29 دی‌ماه با حضور در برنامه «کوی محبت» به تحلیل و بررسی کتاب جدید خود(ترجمه اصول کافی) می‌پردازد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ «کوی محبت» عنوان برنامه‌ای از گروه اجتماعی ـ فرهنگی شبکه دو سیما و به تهیه‌کنندگی و اجرای سیدمصطفی موسوی است که در مناسبت‌های مذهبی روی آنتن تلویزیون می‌رود.

این برنامه در ایام شهادت و ولادت‌های حضرات معصومین(ع) با دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه، شخصیت‌ها و کارشناسان مختلف، به بررسی ابعاد شخصیتی ائمه اطها‌ (ع) می‌پردازد.

امشب، 29 دی‌ماه مصادف با 12 جمادی‌الاول، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین انصاریان محقق، مترجم و مفسر قرآن کریم با حضور در این برنامه که حدود ساعت 17 از شبکه دو سیما پخش می‌شود به تحلیل و بررسی کتاب جدید خود یعنی ترجمه اصول کافی می‌پردازد.

وی به مدت سه سال کتاب چهار جلدی اصول کافی را در پنج جلد ترجمه کرده است. طبق گفته مؤلف این اثر، در ورای ترجمه الکافی، سه مرتبه بازخوانی ترجمه، لغت‌شناسی و کار فقه‌الحدیثی صورت گرفته که هر کدام از اینها زمان بسیاری را به خود اختصاص دادند.

ناهید ارنجی
انتهای پیام

captcha