۸ تن سیب‌زمینی بین نیازمندان بیرجندی توزیع شد
کد خبر: 3789898
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

۸ تن سیب‌زمینی بین نیازمندان بیرجندی توزیع شد

گروه اجتماعی ــ رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی بیرجند گفت: بیش از ۸ تن سیب‌زمینی و ۳۰۰ جفت کفش و مقادیری گوشت تازه گوسفندی بین ۱۶۰۰ خانوار نیازمند و اقشار ضعیف بیرجند توسط این مرکز توزیع شد.

۸ تن سیب زمینی بین نیازمندان بیرجندی توزیع شدغلامرضا حسین‌پور، رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی بیرجند، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و شناسایی نیازمندان واقعی از اهداف فعالیت این مرکز نیکوکاری است.
وی ادامه داد: مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی برای استفاده از کمک‌های مردمی و ترویج روح انفاق و نیکوکاری در جامعه و گسترش آن از ظرفیت خیران و مردم نیکوکار بهره می‌گیرد.
مدیرعامل مرکز نیکوکاری هیأت ابوالفضلی بیرجند با اشاره به اینکه خدمات اجتماعی، یکی از بالاترین امتیازات فرهنگی و معنوی ایرانیان، گرایش آنان به امور عام‌المنفعه و خیریه است، تصریح کرد: یکی از وظایف مهم افراد در جامعه اسلامی، دستگیری از نیازمندان و تهیدستان است.
حسین‌پور تصریح کرد: در همین راستا مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی خدمات و طرح‌های متنوع و متعددی را به منظور کمک به نیازهای ضروری مستضعفین و نیز توانمندسازی آن‌ها در دستور کار قرار داده است.

۸ تن سیب زمینی بین نیازمندان بیرجندی توزیع شد
وی با بیان اینکه در همین راستا از ظرفیت‌های خیران و مردم نیکوکار بهره گرفته شده است، افزود: تقویت فرآیند شناسایی، ارتباط و تعامل موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی تأثیرگذار، تمرکز بر محله و محله‌گرایی در امور خیریه با محوریت هیئت، ایجاد همبستگی، توازن اجتماعی در جامعه و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری و شناسایی نیازمندان واقعی و کمک به رفع نیازهای ضروری آن‌ها با تأکید بر توانمندسازی آنان از اهداف ایجاد این مرکز است.
رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری هیأت ابوالفضلی بیرجند با بیان اینکه هدف اصلی مرکز نیکوکاری ارتباط موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی برای رفع نیازهای ضروری و توانمندسازی مستضعفین است، اظهار کرد: بیش از ۸ تن سیب زمینی و ۳۰۰ جفت کفش و مقادیری گوشت تازه گوسفندی بین ۱۶۰۰ خانوار نیازمند و اقشار ضعیف بیرجند توسط مرکز نیکوکاری هیأت ابوالفضلی بیرجند توزیع شد.

۸ تن سیب زمینی بین نیازمندان بیرجندی توزیع شد
انتهای پیام

captcha