پیگیری اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها جهت بهبود معیشت مردم
کد خبر: 3801363
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

پیگیری اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها جهت بهبود معیشت مردم

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهداف اقتصادی باید با جدیت بیشتری پیگیری شود، گفت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در راستای بهبود معیشت مردم پیگیری می‌شود.

پیگیری اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها جهت بهبود معیشت مردم

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد همتی، نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته، 17 فروردین در اولین جلسه شورای اداری استان سمنان در استانداری ایجاد رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم را مهم‌ترین رویکرد مسئولان دولت و نظام برشمرد و افزود: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به‌صورت کامل در سال ۹۸ پیگیری می‌شود.

همتی ادامه داد: شعار سال جدید مبنی بر رونق تولید انتخاب شده که این امر نیازمند همکاری و همدلی عموم مردم و مسئولان با تولیدکنندگان داخلی است.

وی با تاکید بر اینکه در کشور نخبگان خوبی وجود دارد که نیازمند حمایت هستند، متذکر شد: متأسفانه فرار مغزها و از دست دادن نیروی جوان متخصص کشور، یکی از معضلات فرصت‌سوزی و از بین بردن موقعیت‌های مطلوب برای استفاده از توان داخل کشور است.

به گفته همتی، متأسفانه برخی از افراد متخصص که در خارج از کشور در حال فعالیت هستند به دلیل ترس از نبود آینده روشن، از بازگشت به کشور امتناع می‌کنند که نیاز است تا این مورد بررسی و مشکلات این افراد رفع شود.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ساماندهی و تعیین ساختار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی در استان سمنان را از دیگر رویکردهای مهم در سال جدید برشمرد‌.

انتهای پیام

captcha