برپایی ۲۰ جلسه تفسیر قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3813417
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

برپایی ۲۰ جلسه تفسیر قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰ جلسه تفسیر با محوریت تفسیر سوره اسراء در کرمانشاه در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، برنامه‌های اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در طول ماه مبارک رمضان با محوریت جلسات تفاسیر و محافل انس با قرآن کریم در استان در حال برگزاری است.
براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی این اداره‌کل محافل جزءخوانی قرآن کریم همراه با تفسیر قرآن با حضور عموم مردم در 15 بقعه متبرکه و مساجد شاخص استان در حال برگزاری است.
در راستای یاد شده کرسی تفسیر با محور آیات اخلاقی در بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود همچنین یک محفل انس با قرآن ویژه بانوان نیز برپا شده است.
20 جلسه تفسیر قرآن کریم و 50 محفل انس با قرآن در استان در حال برگزاری است که با حضور قاریان بین‌المللی تا 23 ماه رمضان برپا می‎‌شود.
39 محفل انس با قرآن در طول ماه رمضان در مناطق محروم و روستایی در حال برگزاری است همچنین طرح افطار به 9 هزار نفر از مردم مناطق محروم سطح استان از محل موقوفه حاج محمدتقی اصفهانی تا پایان ماه رمضان در دستور کار اداره اوقاف استان قرار دارد.
از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در طول ماه مبارک رمضان فعال کردن غرفه‌های پاسخگویی به سؤالات شرعی، گفتمان دینی، مشاوره و تصحیح قرائت نماز با حضور روحانیان است.
انتهای پیام

captcha