جهانی شدن مسئله فلسطین؛ شکست توطئه معامله قرن
کد خبر: 3815992
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

جهانی شدن مسئله فلسطین؛ شکست توطئه معامله قرن

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان به جهانی شدن مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: توطئه استکبار جهانی و برخی کشورهای مرتجع غرب با عنوان معامله قرن شکست خورده است.

جهانی شدن مسئله فلسطین؛ شکست توطئه معامله قرنبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد ظهر امروز، دهم خرداد در مراسم راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد ضمن آرزوی قبولی طاعات مردم روزه‌دار، اظهار کرد: روز جهانی قدس نماد حق و باطل و روز خروش مسلمانان علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.
وی فلسطین را یک مسئله جهانی و بین‌المللی دانست و افزود: امروز مردم مسلمان با احساس وظیفه و تکلیف شرعی و انسانی به میدان آمده و خواهان آزادسازی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی هستند.
آیت‌الله میرعمادی فلسطین را آرمان مسلمانان خواند و افزود: فلسطین نخستین قبله مسلمانان است، امروز رژیم صهیونیستی مظهر ظلم و کودک‌کش در منطقه بدترین جنایت را علیه اسلام و مسلمان انجام می‌دهد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان حضور در راهپیمایی روز قدس را عمل به تکلیف دینی برشمرد و گفت: از این رو وظیفه انسانی، شرعی و عقلی همه ما ایجاب می‌کند در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی بایستیم.
امام جمعه خرم‌آباد ضمن مؤثر خواندن راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: امروز فلسطین و قدس مسئله جهانی است و رژیم صهیونیستی منفور شده و گنبد آهنین این رژیم غاصب ترک برداشته و رو به زوال است.
میرعمادی با بیان این‌که راهپیمایی‌ها تا زمان نابودی اسرائیل ادامه دارد، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا برای نادیده گرفتن حقوق مردم فلسطین و به فراموشی سپردن موضوع فلسطین و همچنین ثبات رژیم صهیونیستی، توطئه معامله قرن را مطرح کرده که بدون تردید این انسجام و راهپیمایی‌ها موجب شکست این معامله می‌شود.

میرعمادی در ادامه خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهارکرد: تقوا معیار و ملاک قبولی اعمال است. مولای متقیان امام علی (ع) می‌فرماید: «دو صفت است که خداوند سبحان اعمال مردم را قبول نمی کند مگر اینکه این دو صفت را داشته باشد، یکی تقوا و دیگری اخلاص».
تلاش کنیم در باقیمانده ماه رمضان تقوا را به اعمال خود بیفزاییم
وی با بیان این‌که ماه رمضان ماه تقوا و اخلاص است، تصریح کرد: روزهای آخر ماه رمضان را سپری می کنیم؛ فلسفه روزه تقوا است، ببینیم چه‌قدر اخلاص داشته‌ایم در این ماه و چقدر تقوا کسب کرده‌ایم؟ دیگر روزهای شمردن اعمال است، اعمال ما به امضای امام زمان (عج) می رسد و ایشان اعمالی را امضا می‌کند که در آن تقوا و اخلاص باشد. تلاش کنیم در باقیمانده ماه رمضان تقوا را به اعمال خود بیفزاییم.

وی همچنین با تبریک عید سعید فطر، عید وحدت بخش مسلمانان یادآور شد: نماز عید فطر در مصلی الغدیر خرم آباد برقرار است و همچنان با وحدت وانسجام شرکت بفرمائید.

انتهای پیام

 

captcha