«معامله قرن» به نتیجه نمی‌رسد
کد خبر: 3816087
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

«معامله قرن» به نتیجه نمی‌رسد

گروه سیاست و اقتصاد ـ دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به ارائه طرح «معامله قرن» از سوی آمریكایی‌ها گفت: قطعاً این طرح به نتیجه نخواهد رسید.

«معامله قرن» به نتیجه نمی‌رسدحجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به طرح «معامله قرن» كه از سوی آمریكا مطرح شده است، گفت: همان‌گونه كه مقام معظم رهبری هم مطرح فرمودند یقیناً این طرح به نتیجه نخواهد رسید.و

وی افزود: با توجه به مقاومتی كه مبارزین فلسطینی و مردم منطقه دارند كه بحمد الهی روز به روز هم افزوده می‌شود، مسلماً طرح معامله قرن انجام نخواهد شد حتی اگر دولت‌های مرتجع منطقه دور هم بنشینند و تصمیماتی بگیرند.

همیشه مردم حرف اصلی را در تمام برنامه‌ها می‌زنند
طاهری یادآور شد: تاریخ نشان داده است كه حرف اصلی را در تمام طرح‌ها و برنامه‌ها مردم و مقاومت آنان می‌زنند نه دولت‌های مرتجع و ظالم لذا یقیناً این طرح به نتیجه نخواهد رسید.
دبیر جامعه روحانیت شیراز تأكید كرد: ملت ایران باید در دفاع از حقوق مردم فلسطین همان‌گونه كه تا امروز به عنوان پشتیبان ملت‌های مظلوم عمل كرده، راه خود را تداوم دهد و به یاری خدا این راه ما را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.
انتهای پیام

captcha