فعالیت ۵۰ پایگاه اوقات فراغت در کرمانشاه
کد خبر: 3819418
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

فعالیت ۵۰ پایگاه اوقات فراغت در کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: ۵۰ پایگاه اوقات فراغت در سراسر استان ‌با هدف اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در تابستان ۹۸ فعالیت می‌کنند.

سیروس امیری، کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: امسال در 50 نقطه از استان کرمانشاه و در هر روستای بالای صد خانوار پایگاه اوقات فراغت راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت پایگاه اوقات فراغت تابستانی در استان افزود: مهم‌ترین هدف این طرح ترویج شادابی در بین جوانان و آشنایی آن‌ها با موضوعات سبک زندگی اسلامی در جامعه است.
امیری تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که این طرح دنبال می‌کند برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی است که در مسیر رشد و تعالی جوانان تأثیرگذار است.
کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های این طرح گفت: این طرح در مناطق روستایی با استفاده از مشارکت روحانیان مستقر برگزار می‌شود.
وی افزود: جوانان در این طرح فرهنگی در عرصه‌های تربیتی، فرهنگی، قرآنی، دینی و جهادی فعالیت می‌کنند.
امیری در پایان اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم اجرای این طرح ورود و تشویق جوانان به عرصه اجتماعی و همکاری آنان در زمینه‌های فرهنگی در تمامی سطوح است.
انتهای پیام

captcha