معامله قرن بخشی از پروژه اسرائیل بزرگ است
کد خبر: 3822409
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
سفیر فلسطین در تهران:

معامله قرن بخشی از پروژه اسرائیل بزرگ است

گروه بین‌الملل ــ صلاح الزواوی با اشاره به اینکه ترامپ مجری طرح‌های رژیم صهیونیستی در منطقه است، گفت: معامله قرن بخشی از پروژه اسرائیل بزرگ است.

معامله قرن بخشی از پروژه اسرائیل بزرگ است

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ صلاح الزواوی، سفیر فلسطین در لبنان، عصر امروز (چهارم تیرماه) در نشست «فلسطین و طرح آمریکایی معامله قرن» با بیان اینکه معامله قرن بخشی از پروژه اسرائیل بزرگ است، تصریح کرد: نقشه اسرائیل بزرگ شامل لبنان، اردن، سوریه و بخشی از عربستان است و طرح معامله قرن مقدمه‌ اجرای این طرح محسوب می‌شود.

وی افزود: از 200 سال پیش با جنگی تمام‌عیار، که هدف آن تغییر ماهیت منطقه است، روبرو هستیم و هدف این جنگ تغییر تقسیمات «سایکس بیکو» در سال 1916 بوده و در مرحله نخست پیمان آمریکایی ـ صهیونیستی موفق شد که موجودیتی غاصب در سرزمین فلسطین شکل دهد.

صلاح الزواوی گفت: حضرت امام خمینی(ره) با دو پرچم «اسلام» و «فلسطین و وحدت اسلامی» به پیروزی رسید و آزادی خاک فلسطین و قدس شریف و و گوهر مبارک آن مسجدالاقصی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ترامپ مجری توطئه‌های دشمن صهیونیست در منطقه است، گفت: تحریم اقتصادی وتوطئه آمریکا علیه ایران به این دلیل است که پیروزی انقلاب اسلامی ایران وضعیت جدیدی در منطقه ایجاد کرد و در نخستین مرحله از توطئه علیه ایران شاهد بودیم که جنگ تحمیلی علیه ایران به راه انداخته شد.

سفیر فلسطین در تهران گفت: ایران باید از تمام ظرفیت سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خود برای مقابله با توطئه آمریکایی‌ها، که در جنگ اقتصادی نمود پیدا کرده است، بهره بگیرد و باید در هر منطقه از ایران کمیته‌ای برای مقابله با این وضعیت تشکیل شود.

نشست «فلسطین و طرح آمریکایی معامله قرن» عصر امروز(چهارم تیرماه) با حضور «حمیدرضا دهقانی پوده»، دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل خاورمیانه و شمال آفریقا وزارت خارجه ایران، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، خالد القدمی، نماینده جنبش حماس و جمعی از سفرا، دیپلمات‌ها و اصحابه رسانه در ساختمان شورای راهبردی وزارت خارجه در تهران برگزار شد.


انتهای پیام

captcha