فعالیت مؤسسات قرآنی قابل قیاس با حمایت از ظرفیت‌‌های این مراکز نیست
کد خبر: 3823587
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

فعالیت مؤسسات قرآنی قابل قیاس با حمایت از ظرفیت‌‌های این مراکز نیست

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی کرمانشاه گفت: قاطعانه به این امر اذعان داریم که فعالیت‌ مراکز و مؤسسات قرآنی در مقایسه با حمایتی که از ظرفیت و توانمندی آن‌ها انجام می‌گیرد بسیار ناچیز است.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: امروز شرایط فعالیت مراکز و مؤسسات قرآن بسیار گسترده است اما حمایت‌هایی که از این مراکز انجام می‌گیرد بسیار ناچیز و قابل قیاس در برابر این فعالیت‌ها نیست.
وی افزود: امروز استفاده از ظرفیت‌های مراکز قرآنی بسته به توان مدیران و جذب اعتبارات نیز نیازمند همت مؤسسات و مدیران است.
اجرای ایده‌ها نیازمند حمایت است
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به اهداف مشترک فعالین قرآنی در جامعه تصریح کرد: با هم‌افزایی و همدلی و حرکت در مسیر مشترک برای رسیدن به اهداف جامعه قرآنی باید تلاش کنیم.
حجت‌الاسلام محمدی گفت: امروز نیاز داریم تا با توجه جدی به مؤسسات و مراکز قرآنی مسیر را هموار کنیم تا در برنامه و فعالیت‌های مؤسسات و مراکز تحول ایجاد شود.
وی اظهار کرد: باید به ایده‌های نوین و جدید در مسیر گسترش فعالیت‌های قرآنی بیشتر توجه کنیم چراکه اجرای ایده‌ها نیازمند به حمایت است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان برخی از برنامه‌ها شش ماه اول این اداره در استان را یادآور شد و اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره اجرای دوره‌های تربیت معلم است.
انتهای پیام

captcha